اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اروپا برای پیشرفت خود از علوم قرآنی بهره برده است

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: قرآن تاثیر بسیاری در کشورهای اروپایی نیز داشته تا جایی که تاریخ‌نویسان اروپایی به آن اعتراف کرده و معتقد هستند که اروپا برای پیشرفت خود از علوم قرآنی بهره برده است.

اروپا برای پیشرفت خود از علوم قرآنی بهره برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نقده با تسلیت شهادت امام حسین(ع) و نیز شهادت جان‌بختگان اخیر حرم حسینی، با اشاره به روز سینما اظهار کرد: امید است که هنرمندان کشورمان بیانگر حقایق اسلامی و اثبات کننده اسلام ناب محمدی(ص) برای جامعه جهانی باشند.

وی بیان کرد: مسلمانان، اسلام کنونی را مدیون امام حسین(ع) سید جوانان بهشت می‌دانند و در این رابطه، دشمنان اسلام از دیرباز در فکر شبهه‌افکنی در بین مسلمانان بوده تا مردم را نسبت به دین مبین اسلام بدبین کنند.

امام جمعه اهل سنت نقده در ادامه با اشاره به موضوع مباهله و اینکه در دنیا کنونی تاکتیک مباهله تغییر یافته است گفت: هم اکنون همان مجادله کفار پابرجا بوده و تا قیامت خواهد بود پس بر مسلمانان واجب است که خود را مسلح بر سلاح قرآن و عترت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دشمن این شبهه را در میان جوانان انداخته که قرآن کلام خدا نیست و کلام پیامبر(ص) است افزود: اگر قرآن کریم، این کتاب آسمانی مورد ارزیابی قرار گیرد، خواهیم دانست که بیان قرآن منحصر به فرد است.

کلشی‌نژاد اظهار کرد: با وجود اینکه ابوجهل و ابوسفیان همواره کینه و دشمنی از اسلام و قرآن داشتند اما در خفا به آیات زیبای کلام الله مجید گوش می‌دادند.

وی با اشاره به معجزات قرآن گفت: قرآن تاثیر بسیاری در کشورهای اروپایی نیز داشته تا جایی که تاریخ‌نویسان اروپایی به آن اعتراف کرده و معتقد هستند که اروپا برای پیشرفت خود از علوم قرآنی بهره برده است.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول