اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جلوگیری از جولان خودروهای شوتی جاده یاسوج-اصفهان به یک شرط

آن چنان که رئیس پلیس راه استان می‌گفت اگر همتی از سوی مسؤولان شود خودروهای شوتی کمتر در جاده یاسوج - اصفهان جولان خواهند داد.

جلوگیری از جولان خودروهای شوتی جاده یاسوج-اصفهان به یک شرط

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از نقاط پر حادثه استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیرهای ارتباطی طبق آن چه که مسوولان در شورای ترافیک استان بیان کردند کمربندی یاسوج و البته خود محور یاسوج به اصفهان است.

هر یکی از اعضای شورای ترافیک استان که در آخرین جلسه این شورا از مشکلات گزارش می‌داد به خطرات خودروهای شوتی هم اشاره می‌کرد که منجر به بروز حوادث رانندگی زیادی تاکنون در سطح جاده‌های استان به خصوص در محور یاسوج- اصفهان به ویژه در کمربندی یاسوج شده‌اند.

بنا به گفته نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان یکی از عمده‌ترین دلایل تصادفات در کمربندی یاسوج تردد بیش از اندازه خودروهای شوتی است که در این محور باید فکری به حال آنها شود.

فرمانده پلیس راه استان هم در نشست شورای ترافیک یکی از دلایل بروز سوانح را همین خودروهای شوتی دانست و تنها راه مقابله جدی با آن‌ها را ایجاد یک ایست بازرسی ثابت در این جاده دانست.

به گزارش فارس، این گونه که از کلام فرمانده انتظامی استان و همچنین رؤسای پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی استان معلوم شد دستگاه‌ها همکاری لازم را برای ایجاد زیرساخت‌ها در راستای ایمن کردن جاده‌ها و معابر درون و برون شهری ندارند و آن چنان که رئیس پلیس راه استان می‌گفت اگر همتی از سوی مسؤولان برای ایجاد ایست بازرسی ثابت شود خودروهای شوتی کمتر در جاده یاسوج - اصفهان جولان خواهند داد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول