اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آمادگی ناوگان عمومی برای انتقال زائران اربعین

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 55 شرکت مسافربری از هفدهم مهرماه آماده انتقال زائران اربعین به مرز شلمچه و چزابه هستند.

آمادگی ناوگان عمومی برای انتقال زائران اربعین

حسین مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای انتقال زائران اربعین خبر داد و گفت: زائران از هفدهم مهرماه تا سوم آبان‌ماه از طریق ناوگان عمومی به مرزهای چزابه و شلمچه منتقل می‌شوند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 55 شرکت مسافربری در سطح استان با 245 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار دستگاه خودروی سواری و 900 دستگاه مینی‌بوس در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: کلیه سفرهای دربستی این شرکت‌ها در ایام انتقال زائران اربعین کنسل است.

وی از تشدید نظارت بر ایمنی ناوگان عمومی در ایام انتقال زائران اربعین خبر داد و افزود: مشکلی برای تأمین سوخت خودروهای ناوگان عمومی در این ایام وجود ندارد، همچنین نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به‌صورت مستمر در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول