اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فرونشست زمین در فرودگاه‌های تهران مبنای علمی و کارشناسی ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فرونشست زمین در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی(ره) مبنای علمی و کارشناسی ندارد و موضوع فرونشست‌های اخیر در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرونشست زمین در فرودگاه‌های تهران مبنای علمی و کارشناسی ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فرونشست‌های زمین در تهران اظهار داشت: موضوع فرونشست‌های زمین در تهران باید مورد بررسی کارشناسی و تخصصی قرار بگیرد که تاکنون نیز جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: بعضی از اخباری که اخیرا در رسانه‌ها در خصوص فرونشست زمین مطرح شده است، مستند علمی و کارشناسی دقیقی ندارد و گمانه‌زنی‌هایی است که از سوی بعضی از مسئولان مطرح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: نمی‌شود شرایطی که در یک نقطه خاص تهران اتفاق افتاده و فرونشستی را داشته‌ایم به پهنه گسترده‌تری از استان تعمیم بدهیم.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه بعضی از اظهارات مبنای فنی، علمی و کارشناسی ندارد، گفت: در شورای مدیریت بحران این موضوع به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر دستگاه‌های مختلف مستند علمی دارند آن را به استانداری تهران ارائه بدهند تا تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مختلف تا از قطعیت موضوعی اطمینان حاصل نکردند و بررسی‌های لازم صورت نگرفته است از مطرح کردن آن در فضای عمومی باید اجتناب کنند؛ چراکه موجب نگرانی مردم و شهروندان می‌شود و دل‌نگرانی‌هایی ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فرونشست‌های زمین در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خواهیم داشت، گفت: خیر، این مباحث مبنای علمی و کارشناسی ندارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول