اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید

چند روز بعد از اعلام عرضه نمونه اولیه و پرسرعت خودروی مدل اس شرکت تسلا، شرکت روبوریس، تسلا را به چالش کشیده است.

روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، روبوریس شرکت سازنده اولین خودروی مسابقه ای تمام برقی دنیا اعلام کرده خودروهای ساخت این شرکت قدرتمندتر و سریع تر از تولیدات تسلا است و برای اثبات این موضوع آماده برگزاری مسابقه بین این دو نوع خودرو است.

روبوریس از پلاتفورم خودروی خودکار درایو شرکت ان ویدیا در تولید خودروی روبوکار خود استفاده کرده و در دو سال اخیر بسیار خبرساز بوده است. روبوریس اولین بار در نمایشگاه سی ای اس 2018 از خودروی مسابقه ای برقی پرسرعت خود رونمایی کرد و بسیاری از رقبا را به چالش کشید.

 

این بار مدیران روبوریس ترجیح داده اند با ارسال پیامی در توئیتر الون ماسک مدیرعامل تسلا را که از رکوردشکنی خودروی مدل اس بسیار خوشحال است، به مبارزه دعوت کنند. در این پیام روبوریس خطاب به الون ماسک آمده است: چه زمانی می خواهی مسابقه بدهی؟

البته تسلا و روبوریس تنها شرکت هایی نیستند که برای تولید خودروهای مسابقه ای برقی رقابت دارند و پورشه نیز از جمله دیگر شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول