اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: قبول مسؤولیت مانند رفتن به هتل 5 ستاره نیست

استاندار اصفهان گفت: شرایط کاری امروز سخت است و کار در مسؤولیت‌ها هتل 5 ستاره نیست و دولت با تمام تلاش خود در حال اداره کشور است اما بعضی از افراد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، هر کس برای نظام کار بکند باید از او حمایت کنیم.

استاندار اصفهان: قبول مسؤولیت مانند رفتن به هتل 5 ستاره نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عباس رضایی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرضا با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان شهرضا اظهار داشت: به مدت 39 ماه به عنوان فرماندار در شهرضا خدمت کردم.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور در منصب استانداری اصفهان افزود: روزی که به استانداری آمدم استانداری وضعیت خوبی نداشت، معاون عمرانی قصد رفتن داشت، مدیرکل سیاسی بازنشست شده بود و معاون اقتصادی استاندار شده بود و بیشتر ادارات کل خالی بود، با چنین شرایط سختی روبه‌رو بودم اما وظیفه دارم که به مردم خدمت کنم.

وی با بیان این‌که خود را خادم مردم می‌دانم، گفت: وظیفه استانداری‌ و فرمانداری‌ها سیاست‌گذاری، هماهنگی و پیگیری و نظارت است اما بعضی از وظایف مانند انتخابات مختص فرمانداری و استانداری است.

رضایی با تأکید بر این‌که افراد را برای پست‌های اداری با مشخصات رعایت ضوابط شرع، هماهنگی با نظام، رعایت خط قرمز‌های نظام، تعهد، تخصص و ساده‌زیستی انتخاب می‌کینم، بیان کرد: برای مدیرکل سیاسی انتخابات با چنین شرایطی رفیعی‌نژاد، فرماندار شهرضا را یافتم و به این سمت منصوب کردم.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که یکی از شرایط وزارت کشور با توجه به انتخابات امسال برای انتصاب فرماندار داشتن سابقه فرمانداری است، تصریح کرد: ناصر اسدی، فرماندار شهرضا یک فرماندار مردمی است.

وی با بیان این‌که شرایط کاری امروز سخت است و کار در مسؤولیت‌ها هتل 5 ستاره نیست، خاطرنشان کرد: دولت با تمام تلاش خود در حال اداره کشور است اما بعضی از افراد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، هر کس برای نظام کار بکند باید از او حمایت کنیم.

رضایی با بیان این که بعضی ناجوانمردانه مشکلات معیشتی مردم را به حساب دولت می‌گذارند در حالی که در بدترین شرایط تحریم از سوی استکبار جهانی هستیم، ادامه داد: قصد و نیت همه این است که خدمت کنند در این شرایط خاص نظام، رهبر معظم انقلاب با تمام وجود مقابل آمریکا ایستاده‌اند، بنابراین تخریب دولت صحیح نیست.

استاندار اصفهان با تأکید بر این‌که امروز پذیرفتن مسؤولیت‌ها تقوا می‌خواهد، اضافه کرد: باید همدلی و هماهنگی را در شهرستان شهرضا حفظ کنیم که به دنبال آن امید و نشاط در جامعه پیدا می‌شود.

وی با تأکید بر رونق تولید ملی افزود: مرکز آمار ایران در زمستان سال 97 اشتغال استان اصفهان را 2.7 درصد زیر متوسط کشوری اعلام کرد، اشتغال استان اصفهان 2 درصد از متوسط کشوری بالا رفته است.

وی با بیان این‌که از منطقه ویژه اقتصادی شهرضا با تمام وجود دفاع کردم، خاطرنشان کرد: از شهرداری و فرمانداری در خواست دارم راه‌آهن اصفهان به شهرضا را در دستور کار خود قرار دهند، راه‌آهن اصفهان به شاهین‌شهر مجوز آن گرفته شد, با تمام وجود از طرح راه‌آهن اصفهان به شهرضا حمایت می‌کنم.

به گزارش فارس در این مراسم از علی‌اصغر رفیعی‌نژاد، فرماندار سابق شهرضا تقدیر شد و حکم انتصاب ناصر اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرضا از سوی استاندار تقدیم وی شد، فرماندار سابق شهرضا نیز به عنوان مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری اصفهان انتخاب شد.

انتهای پیام/63101/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول