اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیانیه «ربیعی» را در حضور خودش پاسخ خواهم داد

شهردار گرگان در خصوص انتقادات سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور صحن علنی هفته گذشته گفت: به نظرم لیست کردن چند موضوع بیشتر شبیه یک بیانیه است تا یک انتقاد درون سازمانی که ابعاد مختلف این بیانیه را هم هفته آینده و موضوعات پشت پرده را روشن خواهم کرد.

بیانیه «ربیعی» را در حضور خودش پاسخ خواهم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود امشب در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انتقادات هفته گذشته «حسین ربیعی» سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: من تمایل نداشتم و ندارم که این نوع مجادله‌ها را به فضا عمومی بکشانم.

وی ادامه داد: اما چون این مجادله‌ها به فضای عمومی کشیده شده به زودی پاسخ کاملی را که فراهم کرده ارائه خواهم کرد.

شهردار گرگان تاکید کرد: قرار بود در جلسه امروز این موضوع را بیان کنم اما چون ایشان (سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان) در جلسه حضور نداشتند منصرف شدم و ان‌شاالله اگر در جلسه آینده در جلسه حاضر شوند پاسخ تمام صحبت‌ها را خواهم داشت.

دادبود بیان کرد: به نظرم لیست کردن چند موضوع بیشتر شبیه یک بیانیه است تا یک انتقاد درون سازمانی که ابعاد مختلف این بیانیه را هم هفته آینده و موضوعات پشت پرده را روشن خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اظهارات افراد مختلف که پروژه‌های شهر گرگان به یک ایستایی رسیده و آیا از عملکرد خودتان راضی هستید یا خیر گفت: بله به طور قطع راضی هستم و با توجه به سختی‌ها و گرفتاری‌های یک سال گذشته، اتفاقات مختلفی در شهر رخ داده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و جهش قیمت‌ها و تغییر نوع پروژه‌ها در شهر باعث شده شاید برخی به برداشت‌های متفاوتی را نسبت به پروژه‌های شهرداری گرگان داشته باشند.

دادبود گفت: در حال حاضر پروژه‌هایی که در گذشته با یک میلیارد تومان اجرایی می‌شد شاید امروز با چند برابر بیشتر باید آن را اجرا کنیم و در گذشته پروژه‌های شهرداری گرگان در نقاط پرتردد و پرترافیک اجرایی و دیده می‌شد اما امروز یکی از تمرکز پروژه‌های ما در بافت تاریخی است.

وی افزود: هفته گذشته قبل از ایام محرم بازدیدی از بافت تاریخی گرگان داشتم که 50 نفر در بافت تاریخی در محله سرچشمه گرگان مشغول کار بودند و همزمان 6 پروژه بزرگ در گرگان در حال اجرا است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع افسران بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید مگر با موضوعات غیرمترقبه مواجه شویم.

دادبود تاکید کرد: ما وعده‌ای را در خصوص پرداخت مطالبات به پیمانکار داشتیم که واگذاری برخی املاک بوده و این موضوع به مدت بیش از 6 ماه در شورای اسلامی شهر متوقف مانده و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود تا سرعت پروژه هم بیشتر شود.

وی در خصوص پروژه سرمایه‌گذاری محل چهارشنبه بازار سابق گرگان گفت: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و برای مراسم کلنگ‌زنی رسمی این پروژه فرماندار گرگان پیگیر این موضوع بودند که کلنگ‌زنی این پروژه در هفته دولت اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: به دلیل عدم هماهنگی برای حضور مسوولان رده بالای کشور برای مراسم کلنگ‌زنی، این مراسم منوط به هماهنگی حضور این مسوولان شده و منتظر هستیم فرماندار گرگان و استاندار گلستان با هماهنگی‌های لازم زمان مراسم را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول