اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: علت بازماندگی از تحصیل دانش‌آموزان صرفا مشکلات مالی نیست و مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان گلستان برگزار شد و 10 مهرماه نیز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در استان برگزار خواهد شد

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسکندر اسکندری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان گلستان برگزار شد و در تاریخ 10 مهرماه سال جاری در تمام مدارس استان گلستان مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از خدماتی که کمیته امداد به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد مربوط به مسائل فرهنگی از جمله ارائه خدمات تحصیلی به دانش‎آموزان و دانشجویان است.

* 140 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند/ تعداد بازماندگان از تحصیل را در گلستان به حداقل می‌رسانیم

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ابراز کرد: تعداد 80 هزار خانواده در قالب 140 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند که این افراد به صورت مستقیم در کمیته امداد استان گلستان پرونده دارند.

اسکندری خاطرنشان کرد: طی دو الی سه سالی است که همکاری و هم‌افزایی خوبی بین کمیته امداد استان گلستان و آموزش و پرورش استان اتفاق افتاده است که تعداد بازماندگان از تحصیل را به حداقل برسانیم.

وی اظهار کرد: با استفاده از فناوری که آموزش و پرورش استان گلستان در اختیار ما قرار داده است کمیته امداد استان گلستان بلافاصله افرادی که در رنج سنی تحصیل هستند شناسایی می‌کنیم آنهایی که در آموزش و پرورش ثبت‌نام نکردند و در رنج تحصیلی قرار دارند را شناسایی و مددکاران وظیفه دارند که به وضعیت تحصیلی جامعه هدف که تحت پوشش کمیته امداد هستند رسیدگی کند.

*سال گذشته  تعداد 12 هزار و 700 دانش‌آموز شناسایی شدند/ مشکلات مالی یکی از علت‌های اصلی بازماندگی از تحصیل دانش‌آموزان است

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: سال گذشته از جمعیت 15 هزار و 600 نفری که جامعه هدف کمیته امداد استان گلستان بودند و در رنج تحصیلی قرار داشتند 12 هزار و 700 مورد دانش‌آموز را شناسایی کردیم.

اسکندری با بیان اینکه مشکلات مالی یکی از علت‌های اصلی بازماندگی از تحصیل دانش‌آموزان است، اذعان کرد: دانش‌آموزی در سطح استان گلستان وجود ندارد که در رنج سنی تحصیل باشد و توسط کمیته امداد استان شناسایی نشده باشد و کمیته امداد به آنها خدمات تحصیلی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول