اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

یک مرجع نظارتی گزارش جامعی از حادثه خودسوزی دختر جوان ارائه کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اخبار ضد و نقیضی که درخصوص خودسوزی سحر خدایاری تاکنون منتشر شده است، باید یک مرجع نظارتی گزارش جامعی از این حادثه ارائه کند.

یک مرجع نظارتی گزارش جامعی از حادثه خودسوزی دختر جوان ارائه کند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور به موضوع حقوق شهروندی پرداخت.

وی گفت: این روزها شاهد فوت  دختری به نام سحر خدایاری معروف به دختر آبی بودیم و واکنش‌های متعددی از سوی بسیاری از آحاد جامعه بودیم که این موضوع نشان از حساسیت جامعه است.

احمد مسجد جامعی با اشاره به اینکه این حادثه به هر دلیلی رخ داده باشد سخت و ناگوار است گفت: این حادثه رو به خانواده شأن تسلیت می‌گویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خوب است با توجه به برخی گزارش‌های غلط و تو در تویی که از سوی رسانه‌ها منتشر شد یک مرجع نظارتی گزارشی دقیق از ابعاد مختلف این حادثه ارائه کند.

وی ادامه داد: از آنجا که پیشگیری از حوادث این چنینی اهمیت بالایی دارد همچنین به نظر می‌رسد باید مراجع علمی هم در خصوص ابعاد این حادثه گزارشی تهیه کنند.

مسجد جامعی گفت: هویت‌های جدید در هر جامعه نیاز به تدبیرهای جدید هم دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردان و زنان در همه وقایع کنار هم بوده‌اند و به آبادی این سرزمین کمک کرده‌اند و باید امروز هم به حقوق شهروندی همه آحاد جامعه توجه کرد.

وی افزود: برخورد و رفتار همدلانه می‌تواند منجر به پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی شود و به گسترش حقوق شهروندی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول