اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عدم فرهنگ‌سازی حضور بانوان به ورزشگاه باعث بروز آسیب می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیاز به فرهنگ‌سازی و اصلاح زیرساخت‌هایی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها داریم و تا زمانی که این فرهنگ‌سازی ایجاد نشود ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مناسب نیست و خود این حضور سبب بروز مشکلات و آسیب‌های بیشتری خواهد شد.

عدم  فرهنگ‌سازی حضور بانوان به ورزشگاه باعث بروز آسیب می‌شود

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مساله‌ای که در صورت تحقق و حضور مداوم بانوان در ورزشگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، مسائل فرهنگی و شیوه رفتار افراد حاضر در ورزشگاه‌ها است در واقع اصلی‌ترین مشکل در مسئله ورود بانوان به ورزشگاه، مشکل فرهنگی است، بنابراین ابتدا باید مسائل فرهنگی این موضوع را حل کنیم.

وی افزود: ما نیاز به فرهنگ‌سازی و اصلاح زیرساخت‌هایی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها داریم و تا زمانی که این فرهنگ‌سازی ایجاد نشود ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مناسب نیست و خود این حضور سبب بروز مشکلات و آسیب‌های بیشتری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید شرایط استادیوم‌ها به گونه‌ای باشد که باعث ناهنجاری نشود و بخشی از این امر نیز فرهنگی است و باید فرهنگ مشارکت سالم در این مجموعه‌ها تعریف و برپایه آن آموزش‌های لازم به مردم داده شود.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول