اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

احضار نماینده مدیرعامل به مراکز حقوقی به نفع همه است

معاون اقتصادی اتاق تعاون تهران گفت: اقدام اخیر آیت‌الله رئیسی در رابطه با احضار معاون مدیرعامل به مراکز حقوقی از هر نظر به نفع سازمان و بخش مربوطه است.

احضار نماینده مدیرعامل به مراکز حقوقی به نفع همه است

حمید قاسمی امیر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اقدام اخیر رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: اقدام اخیر آیت‌الله رئیسی در رابطه با نحوه احضار اشخاص حقوقی هم از نظر عقلانی و هم از نظر حقوقی بسیار مناسب و صحیح است و از هر دو منظر قابل تأمل و تعمق است.

وی در ادامه افزود: در صورت بروز مشکلات حقوقی برای یک شرکت یا سازمان، احضار فرد معاون یا مشاور به جای ریاست بخش مربوطه از چند جهت می‌تواند مؤثر واقع شود به عنوان مثال فرد معاون می‌تواند امور حقوقی و قضایی را دقیق‌تر و بدون اشتباه انجام دهد.

معاون اقتصادی اتاق تعاون تهران در رابطه با تأثیر اقدام جدید قوه قضائیه بر فعالیت بخش مربوطه بیان کرد: با احضار معاون ریاست یک سازمان به مراکز حقوقی، به فعالیت‌های این سازمان لطمه وارد نمی شود و کارگران و کارمندان این بخش با روال قبلی به کار خود ادامه می‌دهند.

قاسمی عنوان کرد: پیش از این، این طور بود که با احضار مدیرعامل، فعالیت سازمان مورد نظر دچار اختلال می‌شد و در روند تولید بنگاه مربوطه تأثیر منفی داشت اما با این اقدام تمام این مشکلات برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول