اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت‌نام 22هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: روز جمعه یکم شهریور ماه امسال ثبت‌نام اربعین در مازندران آغاز شده که تاکنون به 22هزار و 500 نفر رسیده است.

ثبت‌نام 22هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین

سیدحبیب‌الله ساداتی امروز درباره آخرین وضعیت زائران اربعین در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز جمعه یکم شهریور ماه امسال ثبت‌نام اربعین در مازندران آغاز شده که تاکنون به 22هزار و 500 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه  ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و ازطریق سامانه سماح است، افزود: هزینه ثبت‌نام در دفاتر زیارتی 25هزار تومان و توسط شخص و در منزل 22هزار تومان است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد:  اعزام زائران اربعین از 19 شهریور ماه امسال مصادف عاشورا آغاز شده و تا هفتم آبان ماه امسال مصادف با30 صفر 1441 ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با تأکید بر ضرورت بیمه، خاطرنشان کرد: امسال باتوجه به حذف روادید لازم است زائران بحث بیمه را در دستور کار خود داشته باشند.

ساداتی با اعلام اینکه باوجود هشدارها، تاکیدات و اقدامات انجام شده هنوز گزارش‌هایی درارتباط با اعزام غیرمجاز داریم، تصریح کرد: دفاتر غیرمجاز باید به این مهم توجه کنند اگر اقدام به این کار کنند علاوه بر اعلام اسامی دفاتر غیرمجاز ازطریق رسانه‌ها این موضوع ازطریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد که لازم است زائران در این زمینه هوشیار باشند.

وی یادآور شد: سال گذشته 51 هزار زائر مازندران به اربعین اعزام شدند که امسال پیش‌بینی ما این است زائران بیشتری به این سفر معنوی اعزام شوند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان گفت: موضوع دیگر اینکه مدت حضور زائران در کشور عراق از ابتدای اعزام به مدت یک ماه است که ضرورت دارد به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول