اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

3 درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در سال جاری آموزش و پرورش استان گلستان پذیرای بیش از 360 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی است و متاسفانه تاکنون سه درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند.

3 درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند

احسان گوهری‌راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 360 هزار دانش‌آموز وارد مدارس استان گلستان می‌شوند.

وی تصریح کرد: حدود 4 میلیون و 600 هزار جلد کتاب برای دانش‌آموزان گلستانی باید آماده شود که از این تعداد حدود 3 میلیون کتاب از طریق آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

*توزیع یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب به دانش‌آموزان متوسطه اول / 97 درصد از دانش‌آموزان واجد شرایط در سامانه آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب دیگر که مربوط به دانش‌‌آموزان دوره متوسطه اول است در کتاب‌فروشی‌ها توزیع شد.

گوهری‌راد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان گلستان سامانه‌ای را تدارک دیدند که دانش‌آموزان باید در این سامانه ثبت‌نام کنند و در غیر این‌صورت کتاب درسی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

وی اظهار کرد: حدود 97 درصد از دانش‌آموزان که واجد شرایط بودند در این سامانه ثبت‌نام کردند و متاسفانه تاکنون سه درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول