اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اعلام آمادگی ۴ شهرداری جهت خدمات‌رسانی به زائران در مرز مهران

شهردار مهران گفت: تاکنون 4 شهرداری با اعزام نیرو، جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

اعلام آمادگی ۴ شهرداری جهت خدمات‌رسانی به زائران در مرز مهران

حجت‌الله نصیری‌پور شهردار مهران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: تاکنون ۴ شهرداری استان‌های ارومیه، اراک، مازندان و منطقه ۵ تهران جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا این شهرداری‌ها با اعزام نیرو به مهران در بحث خدمات‌رسانی با فراهم کردن امکانات مناسب، تامین ماشین آلات سبک و سنگین را بر عهده خواهند داشت.

شهردار مهران تصریح کرد: شهرستان مرزی مهران با توجه به حضور خیل عظیمی از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین همواره مورد توجه مسافران و زائران قرار داشته و این شهر به‌عنوان دروازه عتبات عالیات برای مردم نقاط مختلف کشور مطرح است.

وی بیان کرد: نصب دوربین مداربسته در ایام اربعین در پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه برکت ارتقای سطح خدمات و رضایت مسافران و شهروندان را به همراه دارد.

نصیری‌پور تاکید کرد: ارتقای امنیت پایانه، پارکینگ و دسترسی زوار به امکانات از مهمترین برنامه‌های شهرداری مهران در اربعین سال‌جاری است.

وی در ادامه از تکمیل زیرساخت‌های پارکینگ بزرگ اربعین در مهران خبر داد و خاطرنشان کرد: ترمینال بزرگ شهرداری مهران در ۵ کیلومتری ابتدای شهر مهران قرار دارد که زائران پس از پارک خودروهای خود به وسیله اتوبوس‌های درون شهری از طریق کنار گذر شرقی به ترمینال برکت در نزدیکی پایانه مرزی مهران انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/970821

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول