اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک 440 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در طرح احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه نخست ماه محرم امسال مردم استان 440 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی برای اطعام نیازمندان کمک کردند.

کمک 440 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در طرح احسان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور گفت: همزمان با دهه نخست ماه محرم امسال مردم استان 440 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی برای اطعام نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح احسان حسینی با هدف دریافت نذورات خیران و نیکوکاران و رساندن به دست نیازمندان سراسر استان در کمترین زمان در حال اجرا است، ادامه داد: این طرح در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود و متولیان و بانیان هیئت‌های مذهبی و همچنین مردم نیکوکار می‌توانند سهمی از غذای نذری خود را برای نیازمندان کنار بگذارند و از طریق این نهاد به دست آن‌ها برسانند.

وی اظهار داشت: در دهه نخست ماه محرم امسال، مردم خیر، عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی 440 میلیون تومان در قالب کمک‌های مردمی، نذورات و غذای گرم به پایگاه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کمک کردند که در کمترین زمان به دست نیازمندان رسید.

ملک‌پور با اشاره به آمادگی ادارات کمیته امداد امام خمینی‌ استان و مراکز نیکوکاری برای دریافت نذورات در این ایام خاطرنشان کرد: مردم خیر استان می‌توانند با ارسال عدد 3 به سامانه پیامکی 30003333 از طریق سامانه نیکوکاری امداد «سنا» و یا شماره‌گیری کد #038*8877* نذورات نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/3339/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول