اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای اشتغال مددجویان بوشهری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و استارت‌آپ‌ها در مسیر توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت استفاده خواهد شد.

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای اشتغال مددجویان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسلم ملیت، در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های زیرمجموعه مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان، اظهار داشت: مطابق با بند دوم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد به ایجاد اشتغال از طرح‌های دانش‌بنیان تاکید شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و استارت‌آپ‌ها جهت توانمندسازی مددجویان از سیاست‌های امداد در سال جاری است و در این خصوص حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع مستلزم شناسایی و غربال‌گری مددجویان،ارائه برنامه‌های آموزشی ویژه و اتصال مددجویان به شرکت‌های زیرمجموعه پارک‌های علم و فناوری است.

معاون اشتغال و خودکفایی با تشریح روش‌های همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: استفاده از بسته‌های تشویقی(  تسهیلات کارفرمایی و پرداخت حق‌بیمه سهم کارفرما) و همچنین استفاده از محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های به عنوان ابزار و تجهیزات طرح‌های مددجویان استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از مددجویان به عنوان کارآموز و نیروی کار جهت ارائه آموزش‌های ویژه با همکاری این شرکت‌ها نیز از دیگر زمینه‌های همکاری کمیته امداد با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در پایان این نشست جعفری مدیر مرکز رشد علم و فناوری کنگان ضمن تشریح وضعیت شرکت‌های مستقر در این مرکز، آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام کرد.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول