اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اتمام کار ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: در پی مشکلات آب آشامیدنی در شهرستان ملکشاهی، یک طرح آبرسانی در این شهرستان به‌طور کامل به اتمام رسید.

اتمام کار ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی

افشین مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: اجرای ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی به‌طور کامل به اتمام رسیده و ایستگاه‌های پمپاژ ۲ و ۳ و تصفیه خانه آب با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: با راه اندازی تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی و ایستگاه‌های پمپاژ بیش از ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب سد ایلام تصفیه شده و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل و از آنجا وارد شبکه توزیع شهر ملکشاهی و روستاهای اطراف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی از سد ایلام را سه  واحد ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب، ۳۰ کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی ۲۰ کیلو ولت، ۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و  ۲۴/۵ کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر اجرا شده است.

وی اظهار داشت: از بخش‌های فوق ایستگاه پمپاژ شماره یک، ایستگاه‌های پمپاژ ۲ و ۳ و تصفیه خانه آب، خط انتقال برق فشار قوی به‌طول ۳۰ کیلومتر اجرا شده است.

این مسوول استانی یادآور شد: از ۲۴ کیلومتر خط انتقال آب ۱۸ کیلومتر  و از ۹هزار متر مکعب مخزن، ۷ هزار متر مکعب به اتمام رسیده است.

به گفته مظاهری، طی سال گذشته ۸ هزار و ۳۶۵ فقره  انشعاب فاضلاب و ۵ هزار و ۴۶۰ فقره انشعاب آب به متقاضیان در شهرهای استان واگذار شد که با این اقدام، تعداد انشعابات آب در شهرهای استان به بیش از ۱۴۴ هزار و ۳۵۰ فقره و تعداد انشعابات فاضلاب نیز به بیش از  ۷۷ هزار و  ۳۶۰ فقره رسید.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول