اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ورود پلیس به پرونده حادثه ورزشگاه آزادی/ بازداشت یکی از پیمانکاران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت یکی از پیمانکاران ورزشگاه آزادی پس از وقوع حادثه فوت پسر 8 ساله در جریان بازی پرسپولیس ـ نفت آبادان خبر داد.

ورود پلیس به پرونده حادثه ورزشگاه آزادی/ بازداشت یکی از پیمانکاران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پس از وقوع حادثه برق گرفتگی پسر 8 ساله در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام قضایی آغاز شد.


سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص ورود پلیس به این پرونده به خبرنگار فارس گفت:با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست که جوان 27 ساله‌ای بود پس از این حادثه دستگیر شد که هم اکنون در کلانتری بازداشت بوده و تا ساعاتی دیگر به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

سردار ظهیری در ادامه توضیح داد: پدر عماد از مسؤولان غرفه عرضه لوازم ورزشی در ورودی ورزشگاه آزادی تهران است و ۳۰ سال است که به حرفه فروش لوازم ورزشی مشغول و ساکن محله فلاح است و ۸ ماهی از اجاره یکی از غرفه‌های فروش لوازم ورزشی در ورزشگاه آزادی توسط وی می‌گذرد.

وی تصریح کرد: پدر عماد در زمان برگزاری دیدار‌های فوتبال لیگ‌برتر کشور که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود به همراه پسرش به محل کار خود می‌آید و پس از پایان بازی به خانه‌اش باز می‌گردد.

رئیس پلیس پیشگیری پایخت افزود: در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ ۱۹ حوالی دقیقه ۸۰ بازی، پدر وی و همکارانش که در محوطه بودند متوجه گیر کردن عماد بین میله‌های داربست در نزدیکی گیت ورود و خروج ورزشگاه می‌شوند و به سرعت برای رهایی او از این وضعیت اقدام می‌کنند اما به محض رسیدن به عماد متوجه سوختگی شدید صورت‌کودک ۶ ساله می‌شوند و افراد حاضر در صحنه با بررسی داربست‌ متوجه جریان داشتن سیم برق در نزدیکی داربست‌ها می‌شوند.

وی گفت:در ادامه افراد داربست‌ها را از رسانش برق خنثی کرده و کودک توسط اورژانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل می‌شود؛ اما متاسفانه قبل از رسیدن به بیمارستان علائم حیاتی کودک ۶ ساله قطع و عوامل اورژانس متوجه فوت وی می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از این اتفاق بازپرس کشیک قتل تهران ،عوامل کلانتری ١٤١ شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا کرده و علت وقوع حادثه را اتصال سیم تیر برق تیر روشنایی محوطه گیت ورودی ورزشگاه آزادی تهران و وجود دار بست فلزی متصل به تیر برق اعلام کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در دستورکار است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول