اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«دیوید گودمن» دوباره رئیس انجمن صنفی نویسندگان آمریکا شد

«دیوید گودمن» مجددا برای یک دوره دوساله دیگر به عنوان رئیس انجمن صنفی نویسندگان آمریکا انتخاب شد.

«دیوید گودمن» دوباره رئیس  انجمن صنفی نویسندگان آمریکا شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، دیوید گودمن در رقابتی تنگاتنگ با «فیلیس نَگی» پیروز انتخابات انجمن صنفی نویسندگان سینمای آمریکا شد.

«دیوید گودمن» مجددا برای یک دوره دوساله دیگر به عنوان رئیس انجمن صنفی نویسدنگان آمریکا انتخاب شد.

گودمن در انتخاباتی که در میان تقریباً ۱۰،۰۰۰ عضو «WGA West» توانست ۴۳۹۵ رأی کسب کند و رقیبش فیلیس نَگی با ۱،۲۸۲ رای نتوانست این کرسی را از دست گودمن درآورد. متحدین گودمن همچنین موفق به کسب ۱۰ کرسی دیگر برای انتخابات شدند.

مارجوری دیوید برای کرسی معاونت نامزد شد و با ۴۷۰۶ رای به پیروزی رسید. میشل مالرونی ۴،۱۶۴ رای برای ریاست خزانه‌داری بدست آورد. مردیت استیوم رئیس فعلی، در صدر هیئت مدیره کاندیداها قرار دارد و پس از آن لوو راخ با ۴۰۰۰ ، لیز آلپر با۳۹۶۷ ، آنجلینا برنت با ۳۹۶۰ ، نیکول یورکین  با ۳۸۷۴ ، زو مارشال با ۳۸۱۹ ، راب چاویس با ۳۶۷۹ و دانته دبلیو هارپر با ۳۶۲۸ رای در مکان‌های بعدی قرار گرفتند و به عنوان اعضای هیات مدیر انتخاب شدند.

در مجموع ۵۸۰۹ رای اخذ شد. این رقم به میزان ۵۸ درصد از ۹،۹۸۸ رای دهندگان واجد شرایط محسوب می‌شود. این بزرگترین رای‌گیری در تاریخ انجمن صنفی است و بیش از دو برابر رکورد حضور قبلی با میزان ۲۴۷۵ رای در انتخابات هیات مدیره سال ۲۰۱۸ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول