اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رضایت 60 درصدی شهروندان از برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نوروز امسال رضایت داشتند.

رضایت 60 درصدی شهروندان از برنامه‌های  نوروزی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: گزارش امروز بنده درخصوص ارزیابی اقدامات شهرداری در نوروز سال ۹۸ را ارائه خواهم کرد.

وی افزود رویدادها بخش مهمی از کار شهرداری تهران است و یکی از مهمترین رویدادهای رویداد نوروز است و اگر به درستی عملکرد شهرداری بررسی شود در زمان بودجه‌ریزی سال بعد می شود ارزیابی دقیقی داشت.

فخاری گفت: شهرداری تهران در خصوص استقبال از نوروز وظایفی نظیر آفرینش و تولید رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر را برعهده داشته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آماده سازی معابر برای افزایش استقبال شهروندان از پیاده روی، گردشگری آسان و کم هزینه، آمیزی و پاکسازی معابر برخی از اقدامات شهرداری تهران بوده است.

وی ادامه داد: برای بررسی این گزارش میان شهروندان پرسشنامه توزیع شده و همچنین از بسیاری از سازمانهای تابعه شهرداری بازدید میدانی شده است.

فخاری گفت: بسیاری از شهروندان تهرانی به دلایل مالی و برخی مشکلات دیگر در نوروز امکان مسافرت ندارند و همین امر باعث می شود که در تهران باشند و از این رو باید تهران آمادگی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر تهران در نوروز از همه ایام خلوت تر می شود و از این جهت امکان افزایش وقوع جرایم در آن افزایش پیدا می‌کند که باید برای آن فکری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رویدادهای اجرا شده به فضاهای عمومی شهر برده شده و همین امر باعث شده تا عموم مردم امکان استفاده از برنامه ها را داشته باشند و به نوعی مردم به عرصه های عمومی بازگشته‌اند.

فخاری ادامه داد: هرچند که شهرداری تهران هنوز برای رویدادهایی مثل نوروز باید کارهای بیشتری انجام دهد اما نسبت به ادوار گذشته جلوتر بوده و این موضوع از سوی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی مورد اشاره قرار گرفته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: حضور بیشتر مردم در عرصه های عمومی می تواند به افزایش ایمنی و جلوگیری از وقوع جرم در شهر تهران منجر شود.

فخاری گفت: بیش از ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نوروز رضایت داشته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول