اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تدوین سند آسیب های اجتماعی در کلانشهرها

دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران پیشنهاد داد تا سند آسیب شناسی مشترک در حوزه اجتماعی کلانشهرها تهیه و برای تصویب در کمیسیون کلانشهرهای دولت ارائه شود.

تدوین سند آسیب های اجتماعی در کلانشهرها

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، کمال مرادی دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در نشست کمیته تخصصی آسیب های اجتماعی کمیسیون اجتماعی و فرهنگی این مجمع با بیان پیشنهادی گفت: سند آسیب شناسی مشترک در حوزه اجتماعی کلانشهرها می‌تواند در برگیرنده تمامی مسائل و نیازهای مشترک کلانشهرها در حوزه های مختلف اجتماعی باشد ضمن اینکه در دیدار شهرداران کلانشهرها با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از پیشنهاد این طرحها استقبال صورت گرفت.

محمد ابراهیم عمویی دبیر کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلانشهرها نیز تهیه پیش نویس سند جامع کاهش آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف برپایی این نشست عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه مدیران حوزه معاونت و سازمان های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها به بحث وتبادل نظر در خصوص تهیه ی این سند پرداختند و مقرر شد در جلسات بعدی علاوه بر نهایی کردن  آن ، همچنین دستور العمل ها و طرحهایی که امکان انتقال تجارب به سایر کلانشهرها دارد ارائه شود.

گفتنی است در این نشست که در محل ساختمان مجمع شهرداران کلانشهرها برگزار شد مدیران و نمایندگان حوزه ی اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای تهران ، تبریز، شیراز، یزد، ارومیه و همچنین صادقی، لطفی و نوری معاونین  سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول