اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کارآفرینی اولویت نخست دانشگاه صنعتی کرمانشاه/ تکنیک‌های تئوری را در اختیار دانشگاه‌های عراق می گذاریم

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: چنانچه در اقلیم عراق خط تولید جریان پیدا کند دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمانت می‌دهد که تکنیک‌های تئوری را به دانش‌آموختگان آن‌ها بیاموزد.

کارآفرینی اولویت نخست دانشگاه صنعتی کرمانشاه/ تکنیک‌های تئوری را در اختیار دانشگاه‌های عراق می گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر اختری پیش از ظهر امروز در نشست سه جانبه مدیران کارخانه روژین تاک، دانشگاه‌های حلبچه و سلیمانیه عراق که در سالن جلسات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با پنج دانشگاه اقلیم عراق از جمله دانشگاه پلی‌تکنیک اربیل در زمینه کار‌آموزی و انرژی‌های تجدیدپذیر، دانشگاه صلاح الدین در تبادل دانشجو و هیأت علمی، دانشگاه تیشک در کنفرانس‌های بین‌المللی، دانشگاه قفقاز و دانشگاه‌های حلبچه و سلیمانیه عراق توانستیم تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: از برقراری این ارتباط به دنبال ارتقای توانایی‌های دانشگاه‌ها هستیم و این مهم کمک شایانی به صنعت و فناوری خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروزه دانشگاه‌ها گام‌هایی فراتر از موضوعات علمی برداشته‌اند، بنابراین ضروری است که دانشگاه صنعتی و دانشگاه‌های اقلیم عراق به سمت ارتباط بیشتر با مساله صنعت بروند و بتوانند نسل آموزشی را به فناوری و کارآفرینی سوق بدهند.

اختری ضمن معرفی این دانشگاه و موفقیت‌های آن، گفت: بدون شک به دنبال این هستیم کارآفرینانی تربیت کنیم که صنعت را رشد و ارتقا دهند.

وی با اشاره نوپا بودن دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: با وجود آنکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه چند سالی است که تاسیس شده است، اما توانسته قدم‌های خوبی در زمینه علمی و صنعتی بردارد و امیدواریم با ایجاد این تفاهم‌نامه‌ها رشد چشمگیرتری کسب کنیم.

اختری از تفاهم‌نامه‌های دو جانبه و سه جانبه با دانشگاه‌های حلبچه و سلیمانیه و کارخانه ژوین تاک ابراز خرسندی کرد و گفت: خارج از ملیت، نژاد قومی و مذهبی، هدفی مشترک را دنبال می‌کنیم و آن رفاه و توسعه زندگی مردم است.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی می‌تواند آموزش نوین را ضمانت شده در اختیار دانشگاه طرف همکاری قرار دهد، گفت: چنانچه در اقلیم عراق خط تولید جریان پیدا کند دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمانت می‌دهد که تکنیک‌های تئوری را به دانش آموختگان آن‌ها بیاموزد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول