اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یادواره شهدای فصل تابستان مریانج برگزار می‌شود/ سخنران، سردار شادمانی

رئیس ستاد یادواره شهدای شهر مریانج گفت: یادواره شهدای فصل تابستان شهر مریانج، با سخنرانی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

یادواره شهدای فصل تابستان مریانج برگزار می‌شود/ سخنران، سردار شادمانی

حمیدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای فصل تابستان در شهر مریانج اظهار کرد: این شهر تنها شهر کشور است که یادواره شهدای خود را به صورت فصلی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه 30 سال است برگزار می‌شود گفت: در همین راستا بیست و نهمین یادواره شهدای فصل تابستان مریانج در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهر مریانج با بیان اینکه این یادواره 29 شهریورماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد افزود: سخنران مراسم سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح کشور است که خود از یادگاران دفاع مقدس و همرزم شهیدان همدانی، حاجی‌بابایی و مظاهری بود.

وی با اشاره به برگزاری این یادواره با محوریت گرامیداشت سردار هادی فضلی از فرماندهان اطلاعات عملیات لشگر انصارالحسین(ع) تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، «امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست» بنابراین همه وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم.

محمدی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا در این برهه حساس از تاریخ، عطر و بوی شهادت را در جامعه پراکنده کرده و موجب زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت می‌شود.

وی بیان کرد: مریانج در دوران دفاع مقدس 7 هزار نفر جمعیت داشت که از این بین 163 شهید و یک‌هزار و 500 ایثارگر را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهر مریانج خاطرنشان کرد: 12 سردار شهید به نام‌های حبیب‌الله مظاهری، علیرضا حاجی‌بابایی، هادی فضلی، اکبر یارمحمدی، اسماعیل شکری‌موحد، عباس فرجی، علیرضا دهقانی و حمیدرضا یکن‌آبادی، داوود قادری، ابوالقاسم حاجی‌بابایی، محمد مظاهری و جعفر حاجی‌بابایی از این شهر بوده‌اند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول