اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون مبلغ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت گفت: تا تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری، مقدار ۷ میلیون و ۷۰۵ هزار تن گندم به ارزش ۱۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده است و با پیگیری‌ صورت گرفته، تاکنون مبلغ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با احتساب این مقادیر و ارقام، حدود ۹۹,۸ درصد از مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات آنان هم برابر ۲۱ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در روزهای آینده و حداکثر تا سی ویکم شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی اظهار داشت: علیرغم افزایش ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان در سال جاری و رشد حدود ۶ درصد آن نسبت به مبلغ سال قبل (۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان)، مطالبات کشاورزان گندم‌کار نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر تسویه و پرداخت می‌شود.

نوبخت گفت: با توجه به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز مشارکت جدی نظام بانکی، روند تأمین و پرداخت مطالبات کشاورزان در سال جاری با کمترین مدت زمان تأخیر به طور مطلوب محقق شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول