اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز طرح نشاط اجتماعی در کرمان/ پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر از امروز ۲۷ شهریورماه شروع و تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد.

آغاز طرح نشاط اجتماعی در کرمان/ پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در مراسم شروع طرح نشاط اجتماعی در استان با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر اظهار داشت: این طرح با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر به سراسر کشور ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این طرح از امروز ۲۷ شهریور ماه شروع و تا پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ ادامه می‌یابد و این طور نیست که ما طرحی را اجرا و در وسط کار رها کنیم.

ناظری با اشاره به اینکه محیط امنی برای ارتکاب و تخلف افراد در اطراف مدارس وجود ندارد، بیان کرد: این طرح از محدوده مدارس و مسیر حرکت دانش‌آموزان شروع می‌شود و در یک شعاع مطمئنه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: ما این  طرح را از یک ماه پیش در استان کرمان با  برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر،  معتادان، جمع‌آوری معتادان متجاهر،، فروشندگان مشروبات الکلی، اراذل و اوباش در مسیرهای مدارس که با شروع سال تحصیلی فرصت را برای سوء استفاده خودشان به دلیل حضور دانش‌آموزان مناسب می‌بینند و سارقان به عنف، شروع کرده‌ایم. 

ناظری تصریح کرد: اجرای این طرح سبب می‌شود مسیر مدارس امن‌تر و یک آرامش بین دانش‌آموران و مهم‌تر در بین خانوه‌هایشان ایجاد و از جرائم و آسیب‌هایی که ممکن است متوجه آنها شود جلوگیری شود.

حل مسائل اجتماعی نیاز به عزم ملی دارد

زهرا موسی‌پور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان بیان داشت: تحقق اهداف آموزش و پرورش بدون مشارکت آحاد مردم و دستگاه‌های ادرای و اجرایی امکانپذیر نیست و تلاش برای آموزش، پرورش، نگهداشت و تربیت این نیروی انسانی وظیفه همگانی است.

وی عنوان کرد: امروز با آسیب‌های فراو‌نی در جامعه روبه‌رو هستیم، البته آسیب‌ها به اندازه ظرفیت‌های بزرگ و دارایی‌های بزرگی که جامعه اسلامی ما دارد نیست و باید تلاش کنیم همه با هم با این مسائل برخورد کنیم.

موسی‌پور تاکید کرد: اعتقادمان این است امروزه با مسائل اجتماعی رو به‌رو هستیم و این مسائل اجتماعی قابل حل هستند و نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی است .

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول