اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگاه‎های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی گلستان معرفی شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان با معرفی دستگاه‎های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بالاترین عملکرد را میان 50 دستگاه اجرایی استان گلستان داشته است.

دستگاه‎های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدولی روزبهان عصر امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: بیستمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان که مربوط به عملکرد دستگاه‎های اجرایی در سال 1397 است، برگزار می‎شود.

وی برگزاری جشنواره‎ شهید رجایی را نوعی خودارزیابی دانست و افزود: این جشنواره‎ها فرصت مناسبی است تا دستگاه‎های مختلف نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند و با تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف خدمات بهتری را به مردم ارائه کنند.

دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان گلستان بیان کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، ارتقای شفافیت و سلامت نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک، ایجاد انضباط اجتماعی و اداری، بالا بردن روحیه کار جهادی و هدایت دستگاه‎های اجرایی به سمت عملکرد برنامه‎محور از جمله اهداف جشنواره شهید رجایی است.

روزبهان با بیان اینکه ارزیابی شاخصه‎ها در جشنواره شهید رجایی دو بعد استانی و ملی دارد، متذکر شد: برخی از دستگاه‎های اجرایی مایل به شرکت در ارزیابی عملکرد نبودند و در مجموع 50 دستگاه اجرایی گلستان فرایند ارزیابی عملکرد را طی کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان با بیان اینکه در جشنواره شهید رجایی گروه‎های مختلف علمی و فرهنگی و آموزشی، گروه‎های عمومی و اجتماعی و قضایی، زیربنایی و تولیدی و حمایتی و سلامتی و بهداشت حضور دارند که دستگاه‎های منتخب دستگاه‎های برتر این گروه‎ها هستند و دستگاه برتر استان گلستان دستگاهی است که بیشترین امتیاز را کسب کند.

وی ابراز کرد: دستگاه برتر گروه علمی و  فرهنگی و آموزشی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، دستگاه برتر در گروه عمومی و اجتماعی و قضایی اداره‎کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، دستگاه برتر در گروه شرکت‎ها، بانک‎ها و بیمه‎ها شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان و اداره کل استاندارد به عنوان دستگاه برتر گروه زیربنایی و تولیدی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دستگاه برتر گروه حمایتی سلامت و بهداشت شناخته شدند و بشترین امتیاز را کسب کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان با بیان اینکه در انتخاب دستگاه‎های برتر جشنواره شهید رجایی مداخله‎ای صورت نگرفته است، یادآور شد: در بخش شاخص عمومی اداره‎کل آموزش و پرورش و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان حائز بیشترین امتیاز بودند که اداره‎کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‎عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

روزبهان ادامه داد: در بخش شاخص اختصاصی نیز اداره‎کل امور مالیاتی و تأمین اجتماعی به‎عنوان دستگاه برتر بودند که در مجموع اداره کل امور مالیاتی به عنوان دستگاه برتر در شاخص اختصاصی انتخاب شدند.

* برنامه توسعه دولت الکترونیک در دستور کار ما قرار دارد

وی گفت: از مجموع 2 هزار امتیازی که حداکثر امتیاز بود اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با یک هزار و 921 امتیاز بالاترین عملکرد را میان 50 دستگاه اجرایی استان گلستان داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان گلستان تصریح کرد: برنامه توسعه دولت الکترونیک در دستور کار ما قرار دارد و در فرایندها تمام دستگاه‎های اجرایی باید تلاش بیشتری داشته باشند تا توسعه دولت الکترونیک تحقق یابد و ارائه خدمات کاملاً به صورت الکترونیک انجام شود.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول