اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تسریع در گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: جمعیت روستای امامزاده اسماعیل اکنون چند برابر جمعیت سرشماری شده در سال 1395 است و به همین دلیل باید گازرسانی به روستای صورت بگیرد.

تسریع در گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی چهارشنبه شب در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به طرح احداث کارگاه مبلمان در منطقه محمود آباد اظهار کرد: احداث چنین کارگاهی در آن منطقه موجب ایجاد اشتغال برای مردم منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: روستای امامزاده اسماعیل در منطقه کهک از مناطق گردشگری استان قرار دارد که دارای جمعیت شناور است، جمعیت این روستا اکنون چند برابر جمعیت سرشماری شده در سال 1395 است و به همین دلیل باید گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: روستای امامزاده اسماعیل یکی از مراکز تولید و گردشگری است و انشعابات واگذاری شده آب و برق در این روستا نشان از حضور جمعیت زیاد در روستا دارد، به همین دلیل باید طرح گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل با توجه به این مساله تصویب شود.

مرتضی حیدری فرماندار قم در ادامه این جلسه گفت: جمعیت روستای امامزاده اسماعیل در سال 1395 حدود 20 خانوار سرشماری شده بود، اما اکنون به دلیل مهاجرت معکوس جمعیت روستا به بیش از 100 خانوار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل ضروری است.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول