اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از اشتباهات فنی در ایستگاه راه آهن بستان آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به آخرین روند اقدامات انجام شده در ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد، از اشتباهات فنی پیمانکار در اجرای این ایستگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قصور و بی‌توجهی در اجرای این بخش از پروژه موجب تأخیر در اتمام آن و نارضایتی مردم شده است.

انتقاد از اشتباهات فنی در ایستگاه راه آهن بستان آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای فنی استان، پروژه راه‌آهن تبریز- میانه را مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه عمرانی استان دانست و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن در بازه زمانی تعیین شده تاکید کرد.

وی با اشاره به آخرین روند اقدامات انجام شده در ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد، از اشتباهات فنی پیمانکار در اجرای این ایستگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قصور و بی‌توجهی در اجرای این بخش از پروژه موجب تأخیر در اتمام آن و نارضایتی مردم شده است.

رحمتی، شورای فنی استان را تنها مرجع بررسی مسائل فنی پروژه‌های عمرانی در استان دانست و اظهار داشت: با طرح مسائل فنی در این جلسه و بررسی نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها، باید از تکرار اشتباهات آتی خودداری کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از موارد، رابطه کارفرمایان و مشاوران، تحت تاثیر برخی مسائل دیگر قرار می‌گیرد، افزود: مشاوران و کارفرمایان باید با توجه به مسائل فنی و تخصصی، اجرای پروژه ها را دنبال کنند و از سپردن امور فنی و اجرایی به افراد غیرمتخصص خودداری کنند.

بررسی آخرین وضعیت و مشکلات اجرایی احداث قطعه "2الف" بزرگراه اهر- تبریز و تبیین گزارش نظارتی پروژه های عمرانی استان در سال 98، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول