اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شکل‌گیری پویش مردمی در مقابل شهیدزدایی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هشدار نسبت به شهیدزدایی گفت: پویش مردمی شکل گرفته از سوی جوانان مومن و انقلابی در مقابل جریان شهیدزدایی باعث شده تا مسؤولان ذیربط نسبت به اصلاح اشتباه صورت گرفته واکنشی موثر داشته باشند.

شکل‌گیری پویش مردمی در مقابل شهیدزدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح یگان های نمونه مستقر در تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند، اظهار داشت: پاسداشت هفته دفاع مقدس یعنی تکریم نیروهای مسلح جان بر کف که در جای جای ایران اسلامی با تلاشی شبانه روز امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران را تضمین می‌کنند و مردم قدردان این رشادت‌ها هستند که دشمن را یک روز در آسمان و روزی دیگر در مرزهای خاکی و همچنین در دریا زمین گیر کرده است.

امام جمعه تبریز افزود : بسیاری از نیروهای مسلح ما در مناطق صعب العبور و مناطقی حافظ امنیت این مرز و بوم هستند که در فصل سرد سال امکان تردد هم در آنها وجود ندارد و مواد غذایی به سختی در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح رهبری و فرماندهی مرجعی عالیقدر بر آنهاست ادامه داد: نیروهای مسلح ما تحت امر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز در جهت حراست از امنیت و آرامش خاک پاک ایران بزرگ با حرکت مسیر بلند خودکفایی از تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفته ای برخوردارند که این توانمندی ها لرزه به اندام دشمنان انداخته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به راهبرد نه جنگ و نه مذاکره در برابر آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با این راهبرد استراتژیک مقاومت را تنها راه پیروزی بر دشمن عنوان کردند و برای پاسخ به برخی عناصر داخلی که به آمریکا چراغ سبز مذاکره می داند بیان فرمودند که مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نمی‌گیرد.

امام جمعه تبریز به اشاره به اخراج جان بولتون از کاخ سفید ادامه داد : آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره دست به هرکاری میزند و اخراج مشاوره امنیت ترامپ چراغ سبز به این گفتگوهاست اما همان طور با توانمندی های دفاعی در فضا کشور پهپاد فوق پیشرفته آنها را ساقط کردیم با تبعیت از راهبرد عدم مذاکره با سران ایالات متحده در این مسیر هم بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

 آل هاشم با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جریان شهیدزدایی که چند سالی است در برخی از کلان شهرها دنبال می شود و در تلاش است عنوان شهید را از کوچه‌ها و خیابان‌ها حذف کند اقدامی شکست خورده از جانب کسانی است خود را در مقابل رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان پاکباخته این مرز و بوم به خواب زده‌اند اما پویش مردمی شکل گرفته از سوی جوانان مومن و انقلابی باعث شده است تا مسؤولان ذی‌ربط نسبت به اصلاح اشتباه صورت گرفته واکنشی موثر داشته باشند.

وی از امنیت آفرینی و آرامش سازی نیروهای مسلح یگان‌های نمونه مستقر در آذربایجان‌شرقی تقدیر کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول