اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد ۲۰۰ طرح اقتصادی در ۲۰۰ روستای ملایر

فرماندار شهرستان ملایر از ایجاد ۲۰۰ طرح اقتصادی در ۲۰۰ روستای شهرستان در سال جاری خبر داد.

ایجاد ۲۰۰ طرح اقتصادی در ۲۰۰ روستای ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در شورای اداری در بخش سامن اظهار کرد: به دلیل محرومیت‌ها و مشکلاتی که در بخش‌ها وجود دارد تصمیم گرفتیم شورای اداری شهرستان‌ در بخش‌ها برگزار شود تا مشکلات از نزدیک بررسی و پیگیری شوند.

وی افزود: اگر مدیری پذیرفت که در شهرستان ملایر فعالیت کند باید با تمام وجود مسئولیت را قبول کرده و با خانواده در شهرستان حضور پیدا کند.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه ملایر با وجود ورزشکاران و قهرمانان بسیار چرا باید اداره ورزش آن باید 6 ماه بدون مدیر باشد گفت: هرچه سریعتر باید مشکل حل شود.

وی در ادامه سخنانش افزود: از آنجا که مرکز و جنوب کشور از جاده ملایر ـ بروجرد تردد می‌کنند باید پروژه چهارخطه به اتمام برسد.

ولدی از ایجاد 200 طرح اقتصادی در 200 روستای ملایر خبر داد و گفت: این تعداد طرح برای 6 ماهه دوم سال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان باید احصا شده و با تمام توان پیگیری شود گفت: همه تلاش و پیگیری خود را برای رفع ایرادات و مشکلات به کار گرفته‌ایم.

فرماندار ملایر به پروژه‌های بزرگ شهرستان از جمله ورزشگاه 5 هزار نفری، تصفیه‌خانه آب شرب ملایر، راه‌آهن ملایر ـ همدان و چهارخطه سامن ـ بروجرد، ملایر ـ توره و پروژه‌های دانشگاه ملایر پرداخت و گفت: باید متولیان در این امور عنایت خاصی داشته و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از طرح های بزرگ شهرستان باشیم.

آزادیخواه: روند پروژه چهارخطه شدن محور ملایر ـ بروجرد سرعت یابد

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با بیان اینکه طی چهار سال گذشته در حوزه رسیدگی به روستاها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است گفت: همه روستاهای شهرستان سهمی در بهسازی و آسفالت داشتند.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه پروژه چهارخطه شدن محور ملایر ـ بروجرد در حال انجام است افزود: باید سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.

مالمیر: افزایش 30 درصدی گردشگران در استان همدان 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد خوبی در حوزه گردشگری در استان به ویژه شهرستان ملایر بوده‌ایم.

علی مالمیر با بیان اینکه ملایر به عنوان شهر ملی منبت شناخته شده است تصریح کرد: در این زمینه شاهد برگزاری جشنواره‌های مبل و منبت بوده‌ایم و به زودی جشن جهانی انگور نیز در شهر منبت برگزار می‌شود.

وی ملی شدن منبت ملایر و جهانی شدن انگور آن را باعث آوازه ملایر دانست و گفت: این امر باعث شد نام استان همدان و شهرستان ملایر به روی آنتن رود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی همدان اضافه کرد: در پنج ماهه امسال  شاهد افزایش 30 درصدی گردشگران در استان همدان نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

امام جمعه سامن: تقدیر از فعالیت مجدد پروژه‌های تعطیل از جمله ذوب‌آهن

امام جمعه شهر سامن نیز با بیان اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا بخش سامن توسعه یابد گفت: در وضعیت اقتصادی کنونی با همکاری و تعامل باید مشکلات را پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام حسین طباطبایی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران به کار گرفته است تصریح کرد: وحدت و ایستادگی می‌تواند تحریم‌های استکبار جهانی را خنثی کند.

وی از مدیران استانی، فرماندار ملایر و نمایندگان به خاطر فعال کردن پروژه‌های تعطیل شده از جمله ذوب‌آهن در بخش سامن  تقدیر کرد.

بخشدار سامن: امسال کار بهسازی 15 روستا انجام خواهد شد

بخشدار سامن نیز با اشاره به اینکه بیش از 30 روستای بخش سامن بهداشتی و آسفالت شده است گفت: امسال نیز کار بهسازی 15 روستا انجام خواهد شد.

مصطفی عبدالملکی افزود: انتظار داریم هرچه سریعتر فاز اول پروژه شهر دستکند سامن به اتمام برسد و برای عموم قابل بازدید باشد.

وی اصلاح شبکه برق و آب روستایی در برخی روستاهای بخش سامن را از مطالبات مردم این بخش دانست.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول