اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رژه ملی با هدف مخابره وحدت در خلیج‌فارس برگزار می‌شود

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف از رژه مشترک میان نیروهای مسلح در خلیج فارس نشان دادن وحدت این نیروهاست.

رژه ملی با هدف مخابره وحدت در خلیج‌فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر سرتیپ حمید واحدی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: هدف از این رزمایش که با عنوان سومین رژه هوایی مشترک بین نیروهای مسلح برگزار می‌شود و بسیار حائز اهمیت است و سال به سال با اقتدار و تعداد جنگنده بیشتر انجام می‌شود نمایش وحدت میان نیروهای مسلح است.

وی افزود: پیام این رژه مشترک هوایی، پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و ایجاد امید در میان کشورهای دوستدار ایران اسلامی است.

واحدی گفت: می خواهیم اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دنبال هیچ تنشی نیست و همیشه در تلاش برای ایجاد و تقویت وحدت در میان کشورهای همسایه در منطقه خلیج فارس بوده است.

وی ادامه داد: در رژه هوایی امسال، هواپیماهای بمب افکن شکاری، ترابری سبک و سنگین، بالگردها و هواپیماهای شناسایی از نیروهای مختلف ارتش و سپاه به انجام عملیات پروازی اقدام خواهند کرد.

وی افزود: افتخار می کنیم تمامی آموزش های پروازی و ارتقای خلبانان با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص داخلی انجام می شود. 

واحدی در خصوص ساخت قطعات هواپیمایی مورد نیاز نیروهای مسلح گفت: امروزه بخش قابل توجهی از قطعات حساس و گلوگاهی در داخل کشور تولید می شود.

وی افزود: درصد قابل توجهی از سلاح های مورد استفاده در ناوگان های هواپیمایی از جمله بمب هاب نقطه زن، بمب های دور ایستا و اکثر تجهیزاتی که در رزمایش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به دست نیروهای غیور داخلی طراحی و ساخته شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: وحدت و یکپارچگی میان نیروهای مسلح خصوصا ما بین سپاه و ارتش موجب امیدواری مردم شده است. 

وی در پایان گفت: امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس تنها به دست کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت خواهد گرفت و جمهوری اسلامی با دارا بودن بیشترین مرز آبی خلیج فارس نقش مهم و اساسی در برقراری این امنیت ایفا کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول