اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکل «بلوار آیت‌الله نجفی» رفع می‌شود/ «بلوار ارتش» درگیر ترافیک

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: تا اربعین آسفالت لاین غربی مسیر بلوار آیت‌الله نجفی انجام می‌شود تا ترافیکی در این محور نداشته باشیم.

مشکل «بلوار آیت‌الله نجفی» رفع می‌شود/ «بلوار ارتش» درگیر ترافیک

علی فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تجربه سال‌های قبل در خصوص ایام اربعین اظهار کرد: با توجه به قرارگیری همدان در مسیر زائران اربعین از مرز خسروی و مرز مهران، چندین موکب  در چندین نقطه برپا خواهد شد.

وی از حضور یک‌هزار نیروی خدمات شهری در راستای خدمت به زائران اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد با هماهنگی مدیریت ارشد استان و سازمان پسماند  80 نفر از نیروهای خدمات شهری با چند دستگاه ماشین‌آلات و باکس زباله در کربلا مشغول خدمت می‌شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در همدان نیز موکب‌هایی راه‌اندازی می‌شود ضمن اینکه برای پذیرایی نیز بودجه‌ای در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی آماده‌سازی چند حسینیه در مسیر عبور زائران پیش‌بینی شده که در همین راستا حسینیه کوهینی‌ها و فرهنگسرای راه کربلا آماده اسکان زائران است.

فتحی در خصوص مسیرهای عبوری زائران و ترافیک موجود در این مسیرها تصریح کرد: تا اربعین آسفالت لاین غربی مسیر بلوار آیت‌الله نجفی انجام می‌شود تا ترافیکی در این محور نداشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در ورودی بلوار ارتش ابتدای جاده کرمانشاه از سمت پل شهید قهاری با ترافیک مواجه خواهیم شد ادامه داد: با توجه به وجود مغازه‌ها امکان عقب‌نشینی و تعریض این خیابان نیست، البته در حال توافقاتی با مالکان هستیم که کار برای سال‌های آینده انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه از لحاظ ترافیکی در سه‌راهی فرهنگیان و ورودی جاده کرمانشاه با مشکل مواجه می‌شویم یادآور شد: امسال در بلوار آیت‌الله نجفی مشکلی نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت میزبانی از زائران اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر خواهد شد اظهار کرد: با توجه به آمادگی، شناسایی نقاط ضعف‌ سال‌های گذشته و پای کار بودن مدیریت ارشد استان مشکل خاصی در میزبانی نخواهیم داشت.

فتحی در خصوص احتمال حضور نیروهای خدمات شهری در مرز خسروی گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی هنوز اطلاع دقیقی در خصوص ارائه خدمات شهری توسط شهرداری ندارم اگر این موضوع محقق شود باید نیروهای بیشتری اعزام کنیم.

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول