اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیشرفت 90 درصدی احداث کتابخانه مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم احداث کتابخانه مرکزی شهر قم را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری دانست و گفت: این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 90 درصدی احداث کتابخانه مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت مراکز فرهنگی و هنری استان قم اظهار کرد: با وجود اینکه چندین مجتمع فرهنگی و هنری طی سال‌های گذشته در استان احداث شدند، اما هنوز زیرساخت‌های فرهنگی در قم کمتر از میانگین کشوری و جهانی است.

وی ادامه داد: احداث یک مجتمع فرهنگی و هنری و یک کتابخانه در خیابان امام خمینی(ره) در سفر مقام معظم رهبری به شهر قم تصویب شد، به دلیل مشکلات اعتباراتی تنها کتابخانه احداث شد، احداث مجتمع فرهنگی و هنری در کنار کتابخانه نیاز به 10.5 میلیارد تومان اعتبار دارد و مساحت آن پنج هزار متر مربع است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به دنبال مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در امام خمینی(ره) هستیم و یک پلاتو استاندارد تئاتر در این مجتمع ساخته خواهد شد، تکمیل و بهره برداری مجتمع موجب افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در قم قم می‌شود.

حسینی کاشانی احداث کتابخانه مرکزی شهر قم را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مجتمع فرهنگی و هنری در سه طبقه در جوار کتابخانه مرکزی قم احداث می‌شود و سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این پروژه وجود ندارد و پروژه از اعتبارات دولتی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول