اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رفع خطر مخزن فاضلاب بهار طلاییه بومهن در اولویت قرار گرفت



رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: در جلسات متعدد رفع خطر مخزن شهرک بهار طلاییه در اولویت قرار گرفت و شهردار بومهن نیز طی نامه‌ای اعلام کرد، در این شهر ساکن هستند.

رفع خطر مخزن فاضلاب بهار طلاییه بومهن در اولویت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار فارس از پردیس، احمد جوشنلو رئیس شورای اسلامی شهر پردیس در نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اقدام‌های صورت گرفته شورا و شهرداری بومهن اظهار کرد: در هفته گذشته جلسه‌ای مشترک با مدیر عامل آبفای شرق استان تهران، روسای شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و اعضای شورا برگزار شد و درباره فاضلاب شهری بومهن، مشکلات زیست محیطی رودخانه سیاهرود، سبتینگ شهرک بهار طلاییه تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی گفت: برای بخش لوله‌گذاری فاضلاب 140 کیلومتر نیاز بود که در حفاری‌هایی که شهر داشتیم تاکنون 70 درصد انجام شده است و قول پایان لوله‌گذری را تا سال 99 دادند.

جوشنلو افزود: درباره تصفیه‌خانه فاضلاب زردستان بومهن و سبتینگ بهار طلاییه با حضور اعضای شورای شهر، روسای ادارات بهداشت و درمان، سازمان آب، محیط زیست و غیره مقرر شد سریعا نسبت به اتمام پروژه فاضلاب شهری و درباره سبتینگ بهار طلاییه به زودی مدیریت شده و نگرانی‌ها رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: برای رفع مشکل مخزن فاضلاب شهرک بهار طلاییه مقرر شد زمینی که در پایین دست این شهرک قرار دارد و متعلق به شهرداری است برای جابه‌جایی آن مذاکراتی انجام و یا سریعا بحث حفاری‌های فاضلاب این شهرک انجام شود تا دیگر به سپتیک احتیاجی نباشد.

وی با بیان اینکه در تمام نقاط شهر بومهن حفاری‌ها ادامه دارد، اضافه کرد: بحث شوتینگ زباله کنار شهرک بهار طلاییه نیز طی مطالعاتی که شهرداری و شورا انجام دادند با همکاری اداره محیط زیست این شوتینگ پیشرفته‌تر خواهد شد تا مشکلات زیست محیطی احتمالی رفع شود.

جوشنلو تصریح کرد: طرح‌های بزرگ فرهنگی، ورزشی، سراهای محله، پارک ها و غیره در نقاط مختلف شهر دیده شده که سالن ورزشی و سرای محله شهرآباد با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام و سرای محله ده بومهن کلنگزنی و مناقصه آن نیز انجام شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: سرای محله سیاهبند در پارک دانشجو در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود و همزمان در تمام نقاط شهر آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری خواهیم داشت که پیمانکاران آن مشخص شده‌اند.

وی ضمن تاکید بر احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی محلی در دو نقطه پارک برکت انقلاب و دانشجو تا پایان سال، اذعان کرد: 7 میلیارد تومان بودجه آسفالت‌ریزی، 2 میلیارد تومان جدول گذاری، 600 میلیون تومان پیاده روسازی، و ساخت زیرگذر شهرآباد با یک میلیارد برآورد اولیه به زودی آغاز خواهند شد.

جوشنلو با بیان اینکه پارک مجهزی به مدت 80 روز در خیابان غنی این شهر ساخته می‌شود، اضافه کرد: تعریض نهر اصلی شهر از کنار بخشداری بومهن تا انتهای شهر، سالن اجتماعات مقبره شهدای گمنام بومهن که پیمانکار آن مشخص شده و مزایده جایگاه سی ان جی این شهر به زودی جز کارنامه شورای شهر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن تصریح کرد: در برنامه عملیات‌های 137 عمرانی با هشت مورد اصلی و 1 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه، ایجاد روشنایی زمین چمن فوتبال که عقد قرارداد شده، ساخت ساختمان اداری، سرویس‌های بهداشتی و سکوی تماشاگران این زمین به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: از 15 مهرماه جمع‌آوری سگهای سرگردان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آغاز و این سگ‌ها به گندگ منتقل می‌شوند، همچنین بر خدمات شهری و فضای سبز نظارت شدیدی داریم و هفته‌ای یک و یا دو بار سرزده با شهردار و اعضای شورای شهر به مناطق مختلف شهر می‌رویم و مشکلات و معضلات احتمالی را به سرعت رفع می‌کنیم.

جوشنلو ادامه داد: درباره سد معبر نگرانی داریم و با مسوولان اصناف، اتحادیه‌ها، شبکه بهداشت ،نیروی انتظامی و... جلساتی خواهیم داشت و به طور حتم در دو نقطه در خیابان طلایی و یک نقطه سیاهبند این وانت بارها ساماندهی خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه برای پروژه پایش تصویری شهر بومهن بودجه 3 میلیارد و هشتصد میلیون تومانی در نظر گرفته شده، اضافه کرد: بلوار اصلی شهر چراغ‌های جدیدی نصب و چراغ‌های خیابان اصلی شهر تغییر می‌کند و قدیمی‌ها به نقاط دیگر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه انتقادات را به جان می‌خریم و در جهت رفع مشکلات قدم‌های حداکثری بر می‌داریم، گفت: پروژه‌های زیباسازی شهر مانند دیوار خیابان اسلامی، روشنایی ورودی شهر و غیره آغاز و به زودی زیبایی به شهر باز می‌گردد و در کنار آن جمع‌آوری تمامی تیرهای برق مزاحم سطح شهر و ترانس خیابان شهید حق وردیان( حاج منصور ) را تا آبانماه خواهیم داشت.

جوشنلو درباره سکونت شهردار نیز اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی تمامی ما تبعیت از قانون را داریم و از شهردار نیز خواستیم سکونت داشته باشند و نامه‌ای در این زمینه زدیم و ایشان نیز به صورت مکتوب اعلام کردن در خیابان تختی ده بومهن ساکن هستند.

انتهای پیام/67016/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول