اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه صهیونیستی: رئیس حزب کار به تلفن نتانیاهو جواب نداد

رسانه‌ای صهیونیستی مدعی شد نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف جهت تشکیل کابینه، به رهبر یکی از احزاب پیشنهادهای اغواکننده‌ای داده ولی این پیشنهادها رد شده است.

رسانه صهیونیستی: رئیس حزب کار به تلفن نتانیاهو جواب نداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ای صهیونیستی مدعی شد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از شکست در انتخابات پارلمانی اخیر، به یکی از احزاب پیشنهاد داده تا برای تشکیل کابینه به حزب متبوع او (نتانیاهو) ملحق شود ولی این پیشنهاد او مورد قبول واقع نشد.

کانال تلویزیونی ۱۳ رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه (۲۸ شهریور) گزارش داد که نتانیاهو به «امیر پرتز»، رهبر حزب «کار» پیشنهاد داده در صورت پیوستن به حزب لیکود، وزارت دارایی و دو وزارت‌خانه دیگر در کابینه را به این حزب (کار) واگذار خواهد کرد.

نتانیاهو همچنین به پرتز پیشنهاد داده، کارمزد را از حداقل به ۶ هزار شگل (واحد پول در سرزمین‌های اشغالی)  افزایش خواهد داد.

بر اساس  این گزارش، رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی به شدت پیشنهادهای اغواکننده نتانیاهو را رد کرده و گفته است که حاضر به ورود به مذاکره با حزب لیکود برای تشکیل کابینه نیست. امیر پرتز حتی حاضر نشده است جواب تلفن نخست‌وزیر این رژیم را بدهد.

بیست و دومین انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین سه‌شنبه این هفته برگزار شد و ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» توانست با مجموع ۲۵.۸۱ درصد کل آراء، تعداد ۳۳ کرسی از پارلمان را به خود اختصاص دهد. حزب لیکود به رهبری «نتانیاهو» نیز با مجموع ۲۵.۰۹ درصد آراء توانست ۳۲ کرسی را در کنست کسب کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول