اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شکست توطئه شهیدزدایی در کشور با هوشیاری جوانان انقلابی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا حراست و صیانت بکنیم و جریانی که موسوم به شهیدزدایی در کشور توسط برخی تفکرات دنبال می‌شد با هوشیاری جوانان مومن و انقلابی به توطئه ای شکست خورده تبدیل شد.

شکست توطئه  شهیدزدایی در کشور با هوشیاری جوانان انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه اخلاق و معنویت مدیران ادارات استان با بیان اینکه جبهه مظلوم اما مقتدر مقاومت در 8 سال دفاع مقدس در مسیر پیام های عاشورا حرکت کردند، اظهار داشت: یکی از درس های قیام خونین عاشورا این بود که سازش و تسلیم در برابر حکام نالایق و ظالم  در قاموس آل الله جایگاهی ندارد.

 امام جمعه تبریز افزود: ایستادگی و مقاومت دومین پیام عاشورا است، همان طور که امام حسین علیه السلام ایستاد و مقاومت کرد و هزینه آن را هم داد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم اقتصادی و استفاده هر ابزاری برای تسلیم جبهه مقاومت از خصوصیات جبهه باطل هست ادامه داد: در مسیر مقاومت و نبرد مستکبران باید این پیام را به دشمن داد که ما در این مسیر از همه دارایی خود میگذریم همانطوریکه این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

آل هاشم یکی دیگر از پیام های عاشورا را مرگ با عزت برشمرد و گفت: امام حسین و یاران باوفای ایشان مرگ با عزت را به زندگی همراه ذلت ترجیح داد و در این راه از همه دارایی های خود گذشت.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی دیگر از پیام های عاشورا این بود که، مذاکره امام حسین(ع) برای لغو تحریم از روی نیاز نبود بلکه برای اتمام حجت و دعوت افراد بسوی حق صورت گرفت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جبهه مقاومت مقتدر و مظلوم به تکلیف خود عمل میکند ولو در دشواری و سختی باشد، ادامه داد: پیام دیگر عاشورا سربلندی مؤمنان و مسلمانان در گرو مقاومت و پایداری است.

 آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:  ما در ۸ سال دفاع مقدس پیروز میدان بودیم چرا که در برابر دشمنی به پیروزی رسیدیم که با هدف براندازی نظام اسلامی،  تسلط بر نفت منطقه به میدان آمده بودند اما در اثر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران دشمن پشت خاکریزها زمین گیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه امروز هم در برابر آمریکا نیاز به همان مقاومت جنگ 8 ساله داریم، گفت: توانمندی های دفاعی، وحدت کلمه بین سلایق و تفکرات مختلف و همچنین تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب که راهبرد نه جنگ و نه مذاکره را به درستی ترسیم فرموده اند ابتکار عمل را از دشمنان گرفته و آنها برای رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردرگم گذاشته است.

آل هاشم با تاکید بر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا حراست و صیانت بکنیم و جریانی که موسوم به شهیدزدایی در کشور توسط برخی تفکرات دنبال می‌شد با هوشیاری جوانان مومن و انقلابی به توطئه ای شکست خورده تبدیل شد.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول