اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پوچ بودن ادعای آمریکا در متهم کردن ایران در مسئله نفتی عربستان

امام جمعه مراغه گفت: متهم کردن ایران در ماجرای حمله به تاسیسات نفتی عربستان ادعایی پوچ و بی‌اساس است.

پوچ بودن ادعای آمریکا در متهم کردن ایران در مسئله نفتی عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: متهم کردن ایران در ماجرای حمله به تاسیسات نفتی عربستان ادعایی پوچ و بی‌اساس است و آنها با این ادعا در صدد مخفی کردن شکست خود از جبهه مقاومت در یمن و کشورهای منطقه هستند.

وی اضافه کرد: حمله انصارالله با کمترین امکانات به تاسیسات نفتی عربستان موجب شرمندگی و سرافکندگی سران عربستان، حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها شده است.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: مردم ایران اسلامی درس آموخته مکتب عاشورا هستند و در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سایه رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه یک وجب از خاک ایران دست دشمنان نمانده است.

پورمحمدی بیان داشت: با گذشت زمان جمهوری اسلامی ایران در سایه مقاومت و وحدت مردم قوی‌تر از قبل می‌شود و دشمنان کشور که در کاخ‌های شیشه‌ای حکومت می‌کنند، شکننده‌تر می‌شوند.

وی اذعان کرد: با وجود تهدیدها و تحریم‌ها مردم ایران با صبر و ایستادگی خود به دشمنان نشان داده‌اند که فرزندان مکتب امام حسین (ع) و عاشورا هستند.

خطیب جمعه مراغه، با اشاره به بازگشایی مدارس، از مسوولان خواست با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی که آینده‌سازان کشور هستند اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/60007/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول