اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شادی افغانستانی‌ها در روز اوت شدن مالدیو

تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان موفق شد در بازی دوم خود برابر مالدیو با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد تا این تیم جنوب آسیایی بعد از دو باخت به عنوان اولین تیم کنار رفته از جمع تیم‌های صعودکننده لقب بگیرد.

شادی افغانستانی‌ها در روز اوت شدن مالدیو

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دیدار دو تیم فوتبال افغانستان و مالدیو عصر امروز با قضاوت خالد مرهون از عمان و کمک‌های حامد طالیب از عمان و اسمالژان تالپژانو از قرقیزستان و و داور چهارمی فایزولین تیمور از قرقیزستان رأس ساعت 16:45 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج آغاز شد.

در این بازی تیم مالدیو با نفراتی همچون یوسف یونان امیر، افصال محمد، احمد محمد، حمید حسین، محمد سعین سلیم، زین علی(23 محمد زایان اسماعیل)، یوشاو علی (53 حمید حمدون)، محمد ختان آدم، حسن آزوموعلی، محمدحیان حسن (88 محمد رف فاضل) و اسماعیل ایکان علی به سرمربیگری محمد نظام به میدان رفت.

در آن سوی میدان نیز شاگردان ظاهر حسنی با ترکیب عبدل حمیدی، محمد اواز صفایی، علیرضا نایبی (83 زکریا حسنی)، اکرم خان، محمد جان بشیری، مجتبی امیری، محمدوحید حلیم، عبدالله علی، محمداله الکازای( 63 اخطار)(70 عبدالله کریم شجاع)، فرید محمدی و علی شفا علیزادا (52 همایون امین) در این بازی حضور پیدا کردند.

نیمه نخست این بازی بسیار سرد و کسل‌کننده بود در حالی که دو تیم هیچ برنامه‌ای برای حمله به دروازه‌ها و رسیدن به گل نداشتند.

اما در نیمه دوم شرایط کمی فرق کرد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری به دنبال نفوذ به روزنه‌های دفاعی یکدیگر بودند که تیم افغانستان در دقیقه 52 با شوت زمینی همایون امین توانست به اولین گل بازی برسد.

تیم مالدیو که بعد از شکست عجیب دیدار گذشته خود برابر ایران انتظار می‌رفت نتوانند بازی خوبی برابر افغانستان انجام دهد، اما در نیمه دوم بیشتر به  ضد حملات روی آورد و حتی در دقیقه 54 یک موقعیت گل خلق کرد که با هوشیاری دروازه‌بان افغانستان توپ به کرنر رفت.

اما در دقیقه 56 محمد جان بشیری، هافبک افغانستانی‌ها از فضای خالی مدافعان مالدیو استفاده کرد و شوت آرام او بعد از برخورد به تیرک به دروازه مالدیو رفت و گل دوم به نام افغانستان درج شد.

بعد از این گل بازی بیشتر در میانه‌های میدان اداره می‌شد که در دقیقه 76 شوت ناگهانی احمد حمدون مالدیوی بعداز برخورد به تیرک دروازه تیم افغاستان به بیرون رفت.

در حالی که یک بازی سردرگم از سوی دو تیم در جریان بود، تیم افغانستان با توپ ربایی از وسط زمین و ارسال بین مدافعان سبب شد تا محمد وحید حلیم بعد از جا گذاشتن مدافع مالدیو به گل سوم خود دست پیدا کند.

در ادامه این بازی افغانستانی‌ها سعی در افزایش تعداد گل‌های خود داشتند که در نهایت نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با نتیجه سه بر صفر به سود آنها به اتمام رسید.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول