اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نفت بسته بازی می‌کرد و از تساوی خیلی ناراحتیم، در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم‌.

حسینی:  بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید‌محمدرضا حسینی بعد از تساوی برابر نفت مشجد سلیمان اظهار داشت: بازی کاملا یک‌طرفه بود و نفت بسته‌تر از تیم فولاد بازی می‌کرد؛ بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد.

بازیکن سپاهان افزود: در نیمه اول یکی یا دو و در نیمه دوم سه موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم، از مساوی خیلی ناراحت هستیم و بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

وی با بیان این‌که داوری مشکلی نداشت، گفت: بعد از مصدومیت که برای من سخت بود بازگشته بودم، بازی اولم بود و تقریبا 50 درصد کیفیتی که از خودم انتظار داشتم را نشان دادم؛ رفته رفته به شرایط خوبم بازمیگردم.

حسینی در ادامه عنوان داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که منتظر بازگشت من بودند، همین که امروز توانستم بازی کنم به دلیل لطف هم‌تیمی‌ها بود؛ به دلیل این‌که بعد از مدتی که در شرایط بازی نبودم، تعویض شدم و مشکل خاصی نبود
همه تیم‌ها مقابل سپاهان بسته بازی می‌کنند.

بازیکن سپاهان در پایان خاطر‌نشان کرد: باید تلاش بیشتری انجام دهیم و از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم تا تیم‌ها تا دقیقه آخر بسته بازی نکنند.

کلین‌شیت نتیجه تلاش همه بازیکنان است

پیام نیازمند نیز بعد از بازی اظهار داشت: بازی امروز به شکلی دوست داشتیم پیش نرفت، بازی یک‌طرفه‌ای را شاهد بودیم و حداقل حق‌ما امروز پیروزی بود، متاسفانه تاوان استفاده نکردن از موقعیت‌ها این است که امتیاز بازی را از دست بدهیم.

دروازبان سپاهان در خصوص بسته‌ نگهداشتن دروازه خود افزود: بسته‌ ماندن دروازه سرانجام خط دفاعی خوبی بود که در اختیار داشتیم، اگر گلی دریافت نکردیم به‌خاطر سازماندهی خوبی است که دفاع ما از قسمت های جلوی زمین دارد.

وی در خصوص بازی آینده تیم خود مقابل پرسپولیس تهران افزود: فعلا تمرکزمان بر این دیدار بوده، انشا الله از فردا بر روی بازی تیم خود متمرکز خواهیم شد.

انتهای پیام/63090/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول