اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

احتمال حضور «کوشنر» در نشست اقتصادی عربستان سعودی

روزنامه واشنگتن پست در گزارش خود از احتمال حضور مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس اقتصادی سالانه ریاض به میزبانی ولیعهد عربستان خبر داد.

احتمال حضور «کوشنر» در نشست اقتصادی عربستان سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی روز جمعه اعلام کردند که «جرد کوشنر» مشاور ارشد و داماد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آ‌مریکا قرار است در یک کنفرانس اقتصادی سالانه در ریاض به میزبانی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی، شرکت کند.

طبق گزارش روزنامه «واشنگتن پست»، کوشنر احتمالا قصد دارد تا در اواخر ماه اکتبر (اوایل ماه آبان) در «ابتکار عمل سرمایه‌گذاری آینده» در ریاض که با عنوان «داووس در صحرا» شناخته شده است، شرکت کند.

این روزنامه لیستی از شرکت‌کنندگان این کنفرانس در هتل «ریتز-کارلتون» را ارائه کرده است. این هتل به دلیل اسکان ده‌ها نفر از بازرگانان و شاهزادگان متهم به فساد، بدنام است.

نویسنده این گزارش به نقل از یک فرد ناشناس آشنا با این بحث، نوشت: «کوشنر هنوز به طور رسمی تایید نکرده که این کار را به عنوان نماینده آمریکا انجام می‌دهد.»

این کنفرانس قرار است در 23 تا 25 اکتبر (1 تا 3 آبان) برگزار شود و بن‌سلمان در تلاش برای تنوع بخشیدن به اقتصاد مبتنی بر نفت خام سعودی است.

این رویداد سالانه در سال گذشته به دلیل قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد دولت عربستان سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول، از سوی روسای تجاری و چهره‌های سیاسی بسیاری از کشورها تحریم شده بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول