اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرمانده کل ارتش سخنران ویژه هفته دفاع مقدس در پیشوا

معاون تبلیغات اسلامی پیشوا گفت: امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش روز پنجشنبه سخنران ویژه شهرستان پیشوا در حرم امامزاده جعفر(ع) خواهد بود.

فرمانده کل ارتش سخنران ویژه هفته دفاع مقدس در پیشوا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی معاون تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا در مورد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مراسم‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس از یکشنبه ۳۱ شهریور در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

وی افزود: یک سری از برنامه‌های اداره تبلیغات به‌صورت سازمانی است که به ما ابلاغ می‌شود و یک سری برنامه‌ها از طریق روحانیون اعزام و با همکاری پایگاه‌های بسیج در مساجد به‌صورت خودجوش  برگزار خواهد شد.

آرامی در مورد حضور فرمانده کل ارتش در پیشوا عنوان کرد: روز پنجشنبه ۴ مهر با همکاری تمام ادارات پیشوا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان پیشوا در مصلی حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) سخنران ویژه هفته دفاع مقدس خواهند بود.

آرامی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهر نیز بیان کرد: برنامه‌های ابلاغی سازمانی مختصر بوده که در شهر یک فضایی را برای برنامه‌های میدانی دفاع مقدس آماده می‌کنیم.

وی در مورد همکاری اداره تبلیغات پیشوا با سپاه شهرستان نیز اذعان کرد: برنامه‌های میدانی که از شب گذشته در خیابان‌های شهر آغازشده با همکاری سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) در پارک شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغات اسلامی پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های اداره تبلیغات در هفته دفاع مقدس علاوه بر برنامه‌های میدانی سطح شهر، در حسینیه‌ها، مساجد، هیئات مذهبی، موسسه‌های قرآنی و گروه‌های هدف سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول