اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خیرین گنبدکاووس 4 باب منزل مسکونی برای محرومین در سیستان و بلوچستان احداث می‌کنند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: خیرین گنبدکاووس علاوه بر فعالیت های خیرخواهانه در شهرستان و استان گلستان چهار باب منزل مسکونی برای محرومین در استان سیستان و بلوچستان احداث می کنند.

خیرین گنبدکاووس 4 باب منزل مسکونی برای محرومین در سیستان و بلوچستان احداث می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس اصغر نودهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گنبدکاووس ظرفیت های خوبی درحوزه خیرین دارد و نیکوکارانه شهرستان علاوه بر کمک در شهرستان و استان فعالیت های خیرخواهانه خود را در استان های دیگر گسترش دادند.
وی افزود: در پروژه «نذر آب» در سال گذشته  خیر گنبدی یک باب منزل مسکونی برای مستمند در استان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی کردند و امسال به بهره برداری رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امسال نیز توسط سه خیر شهرستان سه باب منزل مسکونی برای محرومین این استان احداث می شود ضمن اینکه حاج محمد شهرکی خیر نمونه کشوری بانک امانات پزشکی را در شهرستان "نیمروز" استان سیستان و بلوچستان راه اندازی کردند.

وی درباره فعالیت های امداد و نجات در پایگاه های طرح تابستانه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در طرح تابستانه جمعیت هلال احمر شهرستان تعداد 53 حادثه به پایگاه های امداد و نجات شهرستان اعلام شد که در این حوادث 121 نفر مورد حادثه واقع شده و 105  نفر مصدوم شدند.

نودهی گفت: از تعداد 105  مصدوم در این حوادث 48  نفر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و چهار نفر فوت شدند همچنین در این مدت 2 نفر بر اثر غرق شدن جان خود را از دست دادند.

وی درباره فعالیت داوطلبانه جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: رسالت اصلی جمعیت هلال احمر فعالیت های داوطلبانه است که در این زمینه خیرین و پزشکان مشارکت خوبی در پروژه ملی "نذر آب" داشته و فعالیت های خوبی به این شکل انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس ،فعالیت های آموزشی ،بشر دوستانه ،فرهنگی اجتماعی و مذهبی و مناسبتی را به عنوان چهار فعالیت هلال احمر در طرح «شوق رویش» مطرح کرد و افزود: در فعالیت های آموزشی اعضای امور جوانان هلال احمر شهرستان در همایش «تبیین گام دوم انقلاب» ، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل،خانواده سالم، فرزند پروری و عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر، پیشگیری از بیماری های خونی مانتد هپاتیت و ایدز و دوره های امداد و نجات و کمک های اولیه شرکت کردند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول