اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روز پایانی طرح‌های دریای مازندران/ غوطه‌ور بودن 2 غریق در دریا

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: روزهای گذشته یک تن در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل بابلسر غرق شد که همچنان در دریا غوطه‌ور هستند.

روز پایانی طرح‌های دریای مازندران/ غوطه‌ور بودن 2 غریق در دریا

نقی کریمیان امروز درباره آخرین وضعیت دریای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح‌ها دریا تا روز گذشته یعنی طی 123 روز گذشته تعداد غریق در دریای مازندران به 32 تن رسید.

وی افزود: طی این مدت تعداد نجات‌یافتگان از غرق شدن در دریای مازندران یه یک‌هزار و 331 نفر رسید که از این تعداد 988 نفر مرد و 343 نفر زن هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: همچنین از تعداد نجات‌یافتگان 70 نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های سطح استان اعزام شدند که از این تعداد 54 نفر مرد و 16 نفر زن هستند.

کریمیان با اعلام اینکه امروز، روز پایانی اجرای طرح‌های دریا است، تصریح کرد: باتوجه به مواج و طوفانی بودن دریا توصیه ما به مردم این است به هیچ وجه وارد دریا نشوند.

وی بیان کرد: همچین لازم است افراد از شنا کردن در مناطق دنج خودداری کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: روزهای گذشته یک تن در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل بابلسر غرق شد که همچنان در دریا غوطه‌ور هستند و ناجیان غریق تلاش بسیاری برای جست‌وجوی جسدهای این دو تن داشتند که باتوجه به شرایط مواج بودن دریا باید منتظر باشند وضعیت آرام شوند تا جست‌وجوها را از سر بگیرند.

انتهای پیام/86034/ ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول