اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی تنهاتر از همیشه است

استاندار لرستان گفت: قدرت گفتمانی ایران موجب شده آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران تنهاتر از همیشه باشد.

آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی تنهاتر از همیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد:  در روزهایی که مردم ایران در حال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد حکومت اسلامی بودند رژیم بعث عراق به ایران حمله کرد. 

وی با بیان اینکه جنگ 8 ساله دفاع مقدس به معنای واقعی برای کشور نعمات بیشتری نسبت به خسارات‌های آن داشت، افزود:  برای دستیابی به منافع ملی باید علاوه بر ترسیم منافع، بایستی قدرت ملی را نیز در کشور ایجاد کرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد صلح در منطقه و حمایت از مظلومان دنیا است که برای تحقق این موضوعات نیاز به قدرت ملی داشتیم که جنگ تحمیلی اولین حرکت نظام در راستای ایجاد قدرت بود.

خادمی با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه نظامی کشور توانسته‌ایم از یک کشور خریدار تسلیحات نظامی به یک کشور تولید کننده در این حوزه تبدیل شویم، تصریح کرد: علاوه بر قدرت نظامی شاهد این هستیم که قدرت گفتمانی ایران نیز پس از پیروزی انقلاب افزایش یافته است.

وی با عنوان این موضوع  که قدرت گفتمانی ایران باعث شده آمریکا در مقابله با نام جمهوری اسلامی تنهاتر از همیشه باشد، خاطرنشان کرد: رشد قدرت نظامی و گفتمانی ایران طی 40 سال گذشته باعث شده که به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذارترین کشور در منطقه خاورمیانه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول