اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس و در رویارویی با ابرقدرت‌هایی که صدام را حمایت می‌کردند سربلند بیرون آمدند.

بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس و در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنجان اظهار کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس و در رویارویی با ابرقدرت‌هایی که صدام را حمایت می‌کردند سربلند بیرون آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه در زمان جنگ محدودیت‌ها و کمبودهای کشورمان مانع از تکاپو و رشادت‌های مردم نشد، خاطرنشان کرد: امروز که کشور با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبه‌رو است شکی نیست که بازهم بازگشت به فرهنگ غنی دفاع مقدس گره‌گشای مشکلات کشور خواهد بود.

وی با توجه به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج لنجان در هفته دفاع مقدس تشریح کرد: بیش از 40 ویژه‌برنامه و در قالب 39 عنوان در طول هفته مقدس برگزار می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به‌ویژه برنامه شب‌های شیدایی، یادواره‌های شهدا، گردهمایی بزرگ رزمندگان، گل‌باران قبور شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، بازدید از نمایشگاه‌های حفظ آثار و حضور منسجم در نماز جمعه اشاره کرد.

محمدی با اشاره به نقش ماندگار رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: رسالت امروز رزمندگان دفاع مقدس در جامعه کمتر از گذشته نیست چراکه این یادگاران دفاع مقدس هستند که بهتر از هرکسی می‌توانند به تبیین رشادت‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان بپردازند.

وی مسجدمحوری را یکی از شاخصه‌های مهم برنامه‌های بسیج دانست و یادآور شد: شهدای ما بر خواسته از مساجد هستند، یعنی در همین مساجد نام‌نویسی کرده‌اند، از همین مساجد اعزام‌شده‌اند و آئین تشییع پیکر این عزیزان هم در همین مکان مقدس برگزارشده است، طبیعی است که بزرگداشت آنان هم با محوریت مساجد برگزار می‌شود و از طرفی دیگر یکی از اهداف برگزاری یادواره‌ها در یک محل تجلیل از شهدای این کوچه و برزن همان محل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با توجه به گستردگی ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی در لنجان خاطرنشان کرد: در این ویژه‌برنامه روایت‌هایی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، حادثه تروریستی اتوبوس سپاه پاسداران در مسیر خاش زاهدان و برخی جلوه‌های ویژه به‌کاررفته است.

وی از مخاطب 10 هزارنفری ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال کم‌نظیر این برنامه در لنجان، از دیگر شهرستان‌هایی نظیر نطنز و نجف‌آباد خواستار برگزاری این برنامه در این شهرستان‌ها شدند.

انتهای پیام/63081/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول