اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «حماسه اشک» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «حماسه اشک» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) خبر داد.

برنامه «حماسه اشک» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام زین العابدین(ع) اظهار کرد: برنامه روایت غربت به این مناسبت تولید شده که روز سه شنبه دوم مهر از ساعت 19:40 تا 20:50 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیان غربت و مظلومیت حضرت با توجه به اختناق شدید در شام و دوران حیاتشان در مدینه در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای برنامه روایت غربت گفت: شرح ماجرای خطبه امام سجاد(ع) در مجلس یزید، فضا، بیان و شیوه بیان خطبه در این برنامه تبیین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این برنامه به تنوع و جذابیت آیتم‌ها توجه شده است. ترویج و معرفی خطبه امام سجاد(ع) در مجلس یزید بن معاویه با خطبه‌خوانی در برنامه و گزارش از مجالس خطبه‌خوانی نیز در دستور کار است.

محمودی یادآور شد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی از تولید برنامه حماسه اشک به مناسبت روز شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز چهارشنبه سوم مهر ماه از ساعت 8:15 الی 9:30 از این رسانه پخش می‌شود که از جمله محورهای آن نقش گریه و اشک در تبلیغ قیام حسینی در سیره امام سجاد(ع) است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: نقش حماسه اشک امام سجاد(ع) در خنثی‌سازی فتنه دشمن و پالایش و آماده‌سازی و رویش مجدد روح انسانی و معنوی مردم در این برنامه مطرح می‌شود.

وی فلسفه و آثار اشک بر امام حسین(ع) و نقش اشک در پالایش و رویش روان انسان را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد و افزود: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام الهی کارشناس پیشنهادی برنامه است.

انتهای پیام/78003*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول