اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

زنگ مهر و مقاومت در مدارس گلستان نواخته شد

همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با حماسه حسینی «زنگ مهر و مقاومت» در مدارس استان گلستان نواخته شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس گلستان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز به صورت متمرکز در دبیرستان حضرت معصومه (س) شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسوولان شهرستان گرگان حضور یافتند تا در کنار دانش آموزان نسبت به حماسه مقاومت و ترویج فرهنگ علم و دانایی تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: تمرکز آموزش و پرورش شهرستان گرگان امسال بر روی مدارس متوسطه اول خواهد بود.

بهجت تربتی‌نژاد با اشاره به دلیل انتخاب دبیرستان حضرت معصومه (س) برای برگزاری مراسم متمرکز زنگ بازگشایی مدارس تصریح کرد: این دبیرستان به دلیل توجه خاص نسبت به مسائل حوزه متوسطه اول، برنامه‌های آموزشی و تربیتی انتخاب شد.

وی روز اول مهر را روز تقدیر و تشکر از تلاشگرانی دانست که به دلیل فعالیت‌های سال تحصیلی گذشته باعث توفیقات خوب در سطح شهرستان گرگان شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: در مقطع متوسطه اول در فعالیت‌های آموزشی میانگین نمره دانش آموزان در پایه نهم بالاتر از میانگین کشوری بود.
تربتی نژاد ابراز کرد: متوسطه اول در مسائل آموزشی، تربیتی و فرهنگی خوش درخشیدند که جشنواره خوارزمی، آموزش‌های مهارت محور و برنامه‌های علمی و پژوهشی از جمله آن است.

وی روز اول مهر را روز تعهد بستن نامید و تصریح کرد: باید به خودمان و خدایمان قول دهیم سالی که آغاز می‌کنیم با تلاش و اخلاص در راستای پیش بردن مسایل آموزشی و تربیتی در سطح مدارس گام برداریم.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول