اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیرآبادی:مگر فتحی آن گل را خورد یا پنالتی خراب کرد؟/هواداران استقلال چند سال است دچار اشتباه شده‌اند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:طرفداران استقلال در باتلاقی گیر کرده اند و نمی‌توانند از آن خارج شوند، آنها همه جوره از تیمشان حمایت می‌کنند ولی ظاهرا فریب صفحات مجازی و نوشته های آن را می‌خورند.

امیرآبادی:مگر فتحی آن گل را خورد یا پنالتی خراب کرد؟/هواداران استقلال چند سال است دچار اشتباه شده‌اند

مهدی امیرآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه نظرش در مورد شکست استقلال در دربی 90 چیست گفت: از نظر من استقلال در این بازی بد کار نکرد ولی اتفاقات چند سال اخیر باز هم تکرار شد و تیم نتیجه را واگذار کرد که خیلی ناراحت کننده است.

وی افزود: قبل از دربی در مصاحبه‌های با خبرگزاری فارس گفتم که استقلال باید غیرت کند و به فکر هوادارانش باشد اما متاسفانه دیدید که استقلال باز هم دچار اشتباه شد و بازی را واگذار کرد.

کاپیتان سابق استقلال تاکید کرد: متاسفانه استقلال درون دروازه دچار مشکل شده و گلری که بدون رقیب کار می‌کند طبعا خیالش از بازی کردن راحت است و همین اشتباهات را می‌کند.وقتی یک دروازه‌بان رقیب نداشته باشد 10 بار هم اشتباه کند با خود می‌گوید من فیکس هستم و بازی بعد هم بازی می‌کنم.

وی تاکید کرد: نکته ای که در این سالهای اخیر کاملا به چشم آمده اشتباه هواداران استقلال در رفتارها و تفکراتشان است. من تعصبم به استقلال را نشان دادم و با پستی که بعد از بازی قبل در اینستاگرامم منتشر کردم اعلام کردم که دلم برای این طرفداران می‌سوزد ولی انگار طرفداران استقلال در باتلاقی گیر کرده اند و نمی‌توانند از آن خارج شوند. آنها همه جوره از تیمشان حمایت می‌کنند ولی ظاهرا فریب صفحات مجازی و نوشته های آن را می‌خورند.

مدافع سابق استقلال در ادامه افزود: دیروز بعد از بازی هواداران استقلال علیه فتحی مدیرعامل باشگاه شعار داده اند ولی این کار آنها برای خود من هم باعث تعجب شده است. مگر فتحی پنالتی استقلال را خراب کرده است؟ مگر فتحی به آن شکل گل خورده است؟ مقصر باخت استقلال فتحی بوده که هواداران علیه وی شعار می‌دهند؟ تیم در زمین بازی اش را بازی کرده و فنی به حریف باخته است. من می‌گویم اگر هواداران انتقادی هم دارند واقع بین باشند و همه چیز را به گردن مدیرعامل باشگاه نیندازند.

امیر آبادی تاکید کرد: اتفاقا خود من یکی از کسانی هستم که انتقاد کردم نباید این همه بازیکن از تیم جدا می‌شد اما تا آنجایی که من می‌دانم خیلی از بازیکنان را خود مربی نخواست، مثل روح الله باقری، سهرابیان و .... اگر به یاد داشته باشید  خود من چند بار در مصاحبه هایم گفتم بازیکنان بزرگ این تیم باید حفظ می‌شدند و انتقادم را کردم اما انتقاد باید سازنده باشد و باعث تخریب تیم نشود. شما فکر کنید همین امروز مدیرعامل باشگاه عوض شد آیا شرایط تیم تغییر می‌کند؟ مگر غیر از این است استقلال از بی ثباتی ضربه خورده و در این چند سال مرتب مدیران عاملی آمدند که هیچکس آنها را نمی‌شناخته است.

وی ادامه داد: استقلال باید به ثبات برسد و من فکر یم‌کنم در این شرایط هواداران استقلال نباید فشار بیاورند که تیم بازیکن ندارد. اتفاقا این نفراتی که جذب استقلال شدند بازیکنان خوب تیم های خود بودند ولی آنها درک نکرده اند که در چه تیمی بازی می‌کنند.من حرفم این است که در شرایط فعلی چاره ای جز حمایت نیست تا اینکه در نیم فصل در پست هایی که احساس ضعف می‌شود بازیکنانی جذب شده و تیم تقویت شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول