اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هرگونه طرح سؤال در مورد سند ۲۰۳۰ موضوعیت ندارد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسیدن هرگونه سوالی در خصوص سند ۲۰۳۰ موضوعیت ندارد.

هرگونه طرح سؤال در مورد سند ۲۰۳۰ موضوعیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رضوان حکیم‌زاده در آیین بازگشایی مدارس در شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به زحمات معلمان دوره ابتدایی اظهار کرد: پی‌گیر سختی کار آن‌ها هستیم هر چند که مشکلات معیشتی و مسائل مربوط به حقوق آن‌ها در زمره حوزه پشتیبانی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزگاران ابتدایی 5 در روز در هفته کار می‌کنند در حالی که سایر فرهنگیان در هفته دو تا سه روز مشغول به کار هستند با مکاتباتی که با سازمان برنامه و بودجه شده درخواست ما این است که فوق‌العاده ویژه و سختی کار معلمان ابتدایی برگردانده شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص سند 2030 و این که سند یاد شده مختص به همه کشورهاست و ما در قبال آن چه وظیفه‌ای داریم اظهار کرد: طرح سوال شما به هیچ وجه موضوعیت ندارد.

حکیم‌زاده گفت: وقتی من اینجا در حال رونمایی از برش استانی سند تحول آموزش و پرورش هستم سؤال کردن در خصوص سند 2030 به کل موضوعیت ندارد.

معاون وزیر ادامه داد: وقتی عالی‌ترین مسؤولان نظام علی‌الخصوص رئیس‌جمهور بر اجرای بندهای سند تحول تاکید می‌کنند در این خصوص نباید طرح سؤال شود.

انتهای پیام/2571/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول