اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کریمی قدوسی : قطعا در سفر به نیویورک مذاکره‌ای با آمریکا انجام نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعا در سفر رئیس‌جمهور به نیویورک با مقامات آمریکایی مذاکره‌ای انجام نخواهد شد.

کریمی قدوسی : قطعا در سفر به نیویورک مذاکره‌ای با آمریکا انجام نمی‌شود

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر عدم مذاکره با آمریکا در درس خارج فقه‌شان گفت: در این جلسه رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که سخنگوی وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه و شخص رئیس‌جمهور گفته‌اند ما به هیچ طریقی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

وی افزود: بنابر این قطعاً در این سفر نباید مذاکره‌ای چه به صورت تماس تلفنی و چه به صورت ملاقات برنامه‌ریزی شده و نه به صورت ملاقات اتفاقی از آن اتفاقی که در دیدار آقای ظریف و اوباما افتاد،  انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ان‌شاءالله مطلقاً مذاکره و دیداری با مقامات آمریکایی صورت نخواهد گرفت و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد آقای روحانی و آقای ظریف باید بدانند که بهای بسیار سنگینی را برای این کارشان پرداخت خواهند کرد چرا که هم نهی صریح ولی امر مسلمین است و نادیده گرفتن چندین باره این نهی باعث خروش ملت انقلابی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول